دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دلتنگیای من

چقدر دلم قم میخواهددعای کمیل حرم حضرت معصومه...خوشبحال پاییز که رفت و برگ هایش را تکاند...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خوش به حال پاییز
جمله آخرش محشر بود صالحه
اگه رفتی برا منم دعا کن
یاحق جان دلم

مرسی عزیز دل ان شا الله اگه رفتم محتاجم به دعا

من عاشق این ایه ی "الهی و ربی من لی غیرک"

واس شماره هم ممنون

آپم [ :) ]
خوشحال میشم بیای [ ^_^ ]

حتمن

دقیقا :)

بله خدا کنه خدا رو داشته باشیم تو زندگیمون

این شعر از خودتون نبود؟
اسمتون رو نزاشتین زیرش

چرا ولی شعر نبود دلتنگی بود

:)
فروردین قم بودیم :)

خوشبحالتون

سلام عزیزم
خوبی ؟ شرمنده این چندوقته خیلی سرم شلوغه .
جواب پیامتو ندادم شرمنده

من قبلا با کامپیوتر خونه پست میذاشتم ، بعد یه مشکلی واسه سیستم پیش اومد ، یه مدت با گوشی پست میذاشتم

الانم با لب تاب کار می کنم

قبلا با سیستم خونگی کار میکردم ، سایز عکس هارو درست میکردم ، ولی الان دیگه نمیتونم ، نمیدونم مشکل از کجاست

البته اگه یکم صبر کنی که وبلاگ کاملا لود بشه ، سایز عکس ها هم درست میشه ...


ممنون که بهم سرمیزنی عزیزم

سلام نیکا جان ممنون تو خوبی؟خاهش عزیز این چه حرفیه!! اهوووم اره اگه کاملا لود شه درست میشه ولی تا لود شه من پستا رو خوندم تموم شده وظیفس جانا

وای خدای من...این پست پاییزش من بودم عایا؟! باورم نمیشه!

ممنونم صالحه...پست بسی زیبایی هم بود...

انشاءالله به زودی بری شمام..منم دوباره برم...

اره عزیز دل تو بودی ممنون تو جانا ان شا الله...ان شا الله

ان شاالله قسمتتون شه
از اونجا هم قول کربلا و نجف و سامرا و کاظمین رو بگیرین از خانوم
:)

مرسی پسته جونم ان شا الله قسمت همه شه

دلمآن خواستــــــ...:(

ان شا الله قسمت میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان