دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سحر

خوب چشم بگردانزنی نیستفقط رژ سرخی مانده روی فنجان قهوی شهرنگاه کن...مردی هم نیستفقط نعره های مست مانده روی تن برهنه ی شبچشم هایمان را باز کنیمسحر؛انسانیت را دار میزنند...صالحه.ننقل قول نوشت:من به تنگ امده ام از همه چیز بگذارید هواری بزنم"مشیری"
۰ موافق ۰ مخالف
خیلی وقته دار زدن
الان کلاغا دارن لاشه شو تیکه پاره میکنن

هی...شاید...

بگذرایدهواری بزنم
فک کنم این باشه چون خونده بودمش

باش مرسی درستش میکنم

انسانیت رفته

هی...هی... کاش باشه هنوز

واقعن دیگه انسانی وجود نداره ، ینی خیلی کم پیدا میشه
ب قولی زندکی نمیکنیم ، نفس میکشیم، ب هر قیمتی...
+

هعی... هعی...



بسیار زیبا

متشکر

ای زهر مار هی و هعی
حرف دیگه ای نداری

هعی ()

فریاد که خاموشی مرا خواهد کشت...

هومم...

سلام...


صالحه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اسمه ؟؟؟

سلام بله دیگه اسممه یعنی بانوی پاک دامن,شایسته

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان