دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عشق دم نمیکنید؟

میخواهم یک فنجان عشق دم کنمو اهل خانه رااز خستگی مبل های یک نفره بیرون بکشمکمی روی زمین بنشینم و به پشتی های رنگانگ دست بافت قدیمی تکیه کنم....میخواهم کمی شاد بودن روی دنیا بپاشم...و فکر هاییم را هرس کنمتا رشد کنند....چقدر کار در دنیاست که باید انجام دادچقدر خوشحالی توی دنیاست که باید دنبالشان برومدرد ها زیادند...اما میخواهم از حالا شروع کنم برای پاک کردنشان!!شما چطور....عشق دم نمی کنید؟؟:)صالحه.نپ.ن:هیچ وقت ناراحت نمونید...بلند شید... کاری کنید...خودتون رو بکشید بیرون از غصه ها...الله حواسش هست عزیزان جان:)
۰ موافق ۰ مخالف
سلام ؛ لذت بردم ؛ التماس دعا؛ در پناه الله

سلام ممنون محتاجیم ب دعا

چایی دم کردن
چای میخواد
عشق دم کردن
درد کشیدن و سکوت کردن
بیقرار بودن و تحمل کردن
زنده بودن و مردن
شکستن غرور میخواد
و سخته ...

شیرین ننماید به دهانش شکر وصل.... غرور در کنار معشوق معنایی نداره!! عاشق و معشوق تر از خدا و بنده کیه؟؟؟ وقتی ب سجده میری غرور جایی نداره عشقای زمینی هم تلالوی عشق خدا و بندشه دیگه....

سلام وبلاگ خیلی خوبی دارید ، واقعا متن زیبایی بود.
لطفا به وب سایت ما هم سر بزنید و لطفا لینک ما را با عنوان ( پایه دهم ) در لینک های وب تون ثبت کنید.
با سپاس

سلام ممنون ادرس وبتون نیومده دوست عزیز ممنون از حضورتون

والا من همون چایی رم بلد نیستم دم کنم چه برسه به عشق
یه بار اومدم چایی دم کنم ، چند روز پیش
زدم دسته ی قوری رو سوزوندم
نه از این سوزوندنای معمولی ها
قشنگ داشت رو گاز قل قل میکرد
هرروز بابا کلی بهم میخنده
میگه مامانت گفت من میرم بیرون بلد نبودم اونو بسوزونم به
لیلا بگو بسوزونتش

عزیزم لیلی جان؟؟؟؟ خاااااااااااااااااااک تو گور صدام آخ جون سوژه دستم دادی سوختنی بود میرسیم خدمتتون

خیلی خوشگل بود صالحه جانم

ممنون جانا (شوخی کردماا ناراحت نشی ی وخ)

هر چی سوزوندنی بود در خدمتم
این چندوقته که خونه بودم انقدر خسارت
زدم که مامان دیگه تو خواب هم می بینه
زدم یه چیزی رو سوزوندم
کلا خیلی دست و پا چلفتی ام خخخخ

ممنون مزاحم میشیم حتمن از خونه بیرونت نکردن؟؟ من خیلی تو درو دیوار میرم بیا تیم بزنیم باهم

در شرف بیرون رانده شدن می باشم
تو آخه به خودت صدمه میرنی که از نظر مامان هیچ
ایرادی نداره ولی من به اشیا و وسایل آسیب وارد میکنم
لذا از نظر مادری جان بنده یک عدد جنایتکارم
آره حتما

جنایتکار میخامت خدایی تیم خوبی میشیما... دروووووووووود

سلام . خسته نباشی.
ببین ما وبسایت لوازم کار دست داریم، مثه زیور الات، لوازم منزل و حتی مد و لباس مانتو و انواع دیگه که اگه بمون سر بزنی میتونی ببینی. همشون کار دست هستند و با دستگاه نیستن.
واسه حمایت از هنر دست خوشحال میشم به تو و ما سر بزنی.
http://www.tovama.com
مرسی
مرسی :***
ان شاءالله

ان شا الله

چرامنم میخام عشق دم کنم
+

دمت گرم...نوش جونت

چرا من یه دم کرده عشق میخوام با نبات!
:)
دارچین هم داشته باشه:)))

اوممم منم خاستم جای منم خالی کن

زیبا یود مهربون

ممنونتم جانا

گفتم ای جنگل پیر ، تازگیها چه خبر؟

پوزخندی زد و گفت : هیچ، کابوسِ تبر!

گفتم از چوب درختان بهار،
چه کسان بهره برند؟

گفت آنان که درختند و به ظاهر تبرند!

گفتم اما مگر از جنس خودت نیست تبر؟
پوزخندی زد و گفت : تازگیها چه خبر!؟
سلام خواهش میکنم. وبتون قشنگه

متشکر

_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤

حتمن

سلام!
شعرات خیلیییی قشنگه...
می دونی منم یه و ب واسه دوستمم که شاعره ساختم
اما انگار شاعارا بی طرفدار میمونن.....
اون وب بالا وب خودمه

وب دوستتم:

سلام ممنون نه خدا رو شکر تا الان ک عزیزان خیلی لطف داشتن ولی طول میکشه... وب دوستت نیومد!!

وقتی عاشق شدید.
ومجبور شدید صبر کنید
اونم نه برای یه مدت کوتاهبلکه برای سه چهار سال
اونموقع میفهمید چی میگم
وگرنه من خودم قبلا عاشق ها رو مسخره میکردم
خیلیم آدم معتقدی هستم
ولی بحث خدا رو نمیکردم

مسخره چرا؟ متوجه شدم ک بحث خدا رو نمیکردید من گفتم تو عشق غرور جایی نداره... میگن ک در فراق شوق وصال هست و در وصال بیم فراق ک عشق اسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها.... ان شا الله دوره ی دوری هم تموم میشه خدا حواسش هست

عشق را دمـ کن و دو فنجآن بریز ...

یکی مآل من ...

یکی مآل تو...

ای ب چشم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان