دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

قایق کاغذی

قایق کاغذیمباد تو را خواهد بردماه هم اخر هر ماه دلش میگیرد!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
عاغا باز من نفهمیدم

قایق"کاغذی"میتونه نماد هر چیزی باشه هر چیزی ک همونقدر بی پایه سست و خوشی های زود گذر باشه قسمت دوم اسلوب معادلس همونطوری ک ماه اخر هر ماه هیچی ازش نمونه شاید الان اینا خیلی قشنگ باشه مثل ماه کامل ولی بالاخره ی روزی هیچی ازش نمیمونه

اهان حالا فهمیدم
لایک

چاکریم

صالحه رفته رفته کلی داره پخته تر میشه شعراات
عالی

وویی ای ام ذوق زده مممنون جانا ممنون

اهان حالا فهمیدم
لایک
من هم حرف خانوم لیلی رو تصدیق میکنم
هر روز عالی و عالی تر میشی
این یکی خیلی عمیق بود
من نفهمیدم چی شد ولی برای اینکه آبرم نره احسنت میفرستم









یعنی اگر هم میفهمیدم چی نوشتی این جوابی که به آلمادخت دادی و اسلوب! همه چیز رو زد بهم

لطف دارین عزیزان جان ینی قسمت دوم ی مصداق قسمت اول دو قسمت باهم مساوین

مآه کهـ آخر مآه دلش نمیگیره؟!

چرا میگیره

خیلی خوب بود

ممنون

منم نفهمیدم ولی توضیحتون واسه اون بنده خداروخوندم فهمیدم
دلی که نگیرد دل نیست...

والا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان