دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همسایه جان سلام

همسایه جان سلام..ما را همین بس که با شما هم سایه شدیمو صبح به صبحزیر سایه ی بلند گنبد طلای شما سحر را مزه میکنیمبارانید شماو اینکه باران ان طرف پنجره باشد ولی به او نرسیچقدر دل سوز است...هم سایه مان قهر کرده است و نمی طلبد...ما را همین بس که با شما هم سایه ایمو زیر سایه ی عبای بلند شماغروب را افطار میکنیمهمسایه جان سلامبه دنیا خوش آمدی:)صالحه.نپ.ن:همسایه جان سلام...از قدیم جواب سلام دل شکسته ها واجب تر بودپ.ن:خیلی سخته بارون اون طرف پنجره بباره و تو نتونی بری زیرش؛از اول امسال قهر بوده راهم نداده:(
۰ موافق ۰ مخالف
با سلام و درود فراوان محضر شما دوست عزیز.مرسی از حضورتون در وبلاگم. وبلاگ و اشعار زیبایی دارید. کارتون عااااااالیه.وقت کنم بیشتر سر میزنم و میخونم. موفق بااااشید.

سلام ممنون از شما لطف دارید حضورتون باعث خوشحالیه:)) شما هم

صالی دلت که شکست برای همه دعا کن...
عیدت مبارک جان دلم

ان شا الله قسمت همه شه عید تو همبارک

سلام صالحه خانم
اقا به کسی قهر نمیکنه اقا گاهی منم میبره تا بهم بگه به کجا چنین شتابان به کجاداری میری وشما رو نمیبره تا بیشتر دلت هوایی بشه بیشتر به فکر پرواز باشی وبیشتر عاشق بشی.واین مهمه در زندگی ادما پس بهتر وهبتر که اقا همیشه در زندگیمون باشه وجریان رافتش رو ببینیم نه گاه باشد که خودمان میخواهیم وگاه حذفش کنیم اقا برایتان دعوت نامه می فرستند ولی کمی صبر

سلام اقا سینا زیارت قبول ما ها که نزدیکیم قدر نمیدونیم ی جورایی شکر نعمت نکردم لابد ک راهم ندادن اقا... گس ماجرا اینه ک نزدیک باشی و نشه بری این دیگه اخره کم سعادتیه ان شا الله...ان شاالله

ب فدای دل شکستت..
عالی بود
دیشب ب یادت بودم صالی ، تو هم منو یادت نره
ایشالا چن روز دیگه تو حرم موفق ب دیدار روی ماه من میشی

خدا نکنه جانا ممنون مرسی عزیز دلم ما رو راه ندادن جایی:( من ک چشم اب نمیخوره حالا حالا ها بشه بیام اگرم بیاییم برا زیارت نمیایم... البت ک من خورشیدم و شوما هم فیض میبری چ دو ر چ نزدیک

س جوجه
عیدت مبارک

سلام جانا عیدت توام مبارررررک ماچ ماچ

صالحه....مشهد زندگی میکنین؟

چه متن قشنگی بود

نع جانا ممنون

به به ، چقدر قسنگ بود خانم شاعر .

ممنونم بانو

عیدت مبارک دختر خوب.

مرسی:)) عید توام مبااارک

سلام .
وبلاگ خوبی دارید . خوشحال می شم از وبلاگ من هم بازدید کنید و اگر مایل بودید لینکم کنید . ممنون

سلام ممنون حتما سر میزنم

قلفونت
صالی من شبا کابوس میبینم
اونروز ارزو زنگ زد گف سُلِی تمیز کره انقد فرق کرده
نمدونم چرا همش خواب اونو میبینم فکنم میخواد شوووورم بده

قلفونت چیه؟ جلف نباش نععععععع خخخ الهی نترکی توام ادم کمه خاب سلیو میبینی؟ حالا میخاد به کی بدتت برو جاریش شو

اخ چقد دلم هوای مشهد و حرم کرده....
شما از یکسال نرفتن گله دارین من از8سال نرفتن...
دلم داره پر میکشه.....
عالی بود صالحه عالی بود

:) درد اونجاس ک با بارون یک پنجره بیشتر فاصله ندارم:( برا ی خراسانیا ی سال خیلیه

نمدونم والا
ب نظرت برادر شوهر داره؟؟؟؟؟؟

نمیدونم ؟! شایدم میخاد برا محمدشون بگیردت

رمز میدی؟؟؟؟؟

اره بیا پشتیبانی بدم

برو عمووووووووووووووو

بهم میان هااا

ایییییییییییییییییییییی
مگه تو دیدیش

تعریفشو زیاد شنیدم عالیهههه اصن واس تو ساختنش

خیلی عالی
حال کردم
قلمت روون تر شده :)

بسی تشکر چ خوب ک خوشت اومد ممنون

به به!
مگه میشه شاه حق همسایگی رو ادا نکنه..
ان شاالله شما حق همسایگیتون رو ادا کنید هر چه زودتر مهمون میشید...

حق همسایگی... ان شاالله ممنون

خلی خریییییییی
اگه خوبه واس خودت بردار
نمدنم چی هس ک تو ورش نداشتی وگرنه اگ خوب بود تو ب من میزاشتیش
امینو ک از چنگم در اوردی اینم روش

من حاج عاغا خودمو دارم محمد مال تو(حال میکنی بخشندگی رو) من خراب رفاقت بودم از همون اول در جریان هسدی ک... کورشم اگه ب موهای اب و جارو شده ی امین من نظر داشته باشم ایوان بسمه

زارتتتتتتتتتتتتتتت

کپی رایت

تولدش مبارک ...

اگه گفتی چند ساله میشن ؟

مبروووک چمدونم...با این سوالات... دایی فاطمه ی مدت درگیر بود پنگوئن چرا زانو نداره...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان