دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کافئین

نه پاییز استنه کافه ای در کار استو نه بارانی در راه...اما سرما خورده ام و زیر پتو گم میشوم از لرزچشم هایم خمارندو خودم نئشهکمی کافئین بیاور لطفا...قهوه دم کنفالم را بگیرپرنده هایش را بشمار و بگو خوب میشویهمه چیز درست میشود....نئشه امکمی کافئین لطفا...از آن هایی که لب هایت روی پیشانی مینشیندصالحه.نپ.ن:همینجوری نوشت..
۰ موافق ۰ مخالف
همینجوری نوشتاتم قشنگه صالحه:)
خووووووبی خانمی؟

سلااااام چطووووریایی؟؟؟ خووووپپبی؟ خوش میگذره؟؟

همینجوری نوشتاتم قشنگه صالحه:)
خووووووبی خانمی؟

ممنونم جانا تو خوبییییی؟ کجا بودی؟ دلم برات تنگ شده بود

او مای گاد ....
بسیار بسیار عالی

:))) مچکرم

چه زیبا گفت خسرو شکیبایی: کاش می شد آدمی، گاهی...فقط گاهی!! به اندازه ی نیاز بمیرد بعد
بلند شود آهسته آهسته خاک هایش را بتکاند...اگر دلش خواست برگردد به زندگی...دلش نخواست...بخوابد تا ابد........"

ب اندازه ی نیاز بمیرد...

برای من، برای تو، برای این همه درد، برای این همه دلتنگی...کاش خدا کاری کند."

حتمن کاری میکنه

رنز دادنیه صالی؟؟

یس میام میدم عزیز دل

آخ که چقدر خوب بود

ممنون ازت جانا

بآورتــ میشهـ دیشبـ خوابتو دیدمـ؟!

خوابـ دیدمـ از طرفـ شومآ واسمـ پیآمکـــ اومده ... یهـ جملهـ نآبـــ همـ مضمونش بود... پر از حسآی خوبــــــ...

نگوووووو...خداا خخ ی عالمه حاااال خوب (چرا وبتو بستی؟)

یکی از قشنگ ترین شعرات بود :)

خیلی ممنون


پرنده هایش را بشمار و بگو خوب میشوی

همه چیز درست میشود....
__________________________________
عالی بود...

ممنون جانا

فرصتمـ محدوده این روزا ... !!!

دلمـ واسهـ پستــ زدن تنگـــ شده ...!!!

ان شالله هفته آینده فعالش میکنمـ:)

اوخی...ان شا الله کارات ردیف شع ان شا الله

خودمم دلم خیلی خیلی برات تنگ بود خیلی درگیر بودم و هستم...
دلم گرفته صالحه
احساس میکنم زندگیم مثل یه کلاف به هم پیچیده...
بغضم شده مثل اون شعرت که درباره بغض بود...

عزیزم ان شا الله همچی درست میشه خدا زندگیتو ب خودش گره میزنه:)) میگذره این روزام زود زود کارات درست میشه خدا نکنه...گریه کن اروم شی توکل کن به خدا...ان شا الله درست میکنه:)

ان شاالله
دیشب کلی گریه کردم
دعا کن برام...

:( درست میشه همه چی... درست میشه

عالی بود یعنی عااااا

قربونت بررم عزیزم ممنون (اون عاااا اخرش گوشت شد چسبید ب تنم)

آی گفتی آی گفتی ...
اطفا دوتاش کن

:)) مامان درسااااااااااا من حاج عاغامو قسمت نمیکنم

ععععععع منظورت به شووووعرت بود

وااای ببشخید من فکر اونجاشو نکرده بودم

لطفا همون یک دانه را بیاورید

خخخخ نه باو شوورم کوجا بود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان