دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کم آورده

دنیا کم اورده است دیگرگوشه ای غذاگوشه ای آبگوشه ای مالو تمام جانش از فقر "فرهنگ" کبود شده استخیلی کم اورده استدنیا دارد جان میدهد!!صالحه.ننقل قول نوشت:«دل بیمار شد از دست،رفیقان مددی...تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم»
۰ موافق ۰ مخالف
صالى جون امروز نمیشه

فدات عزیز دل ان شاالله ی دفعه دیگه

خیلی قشنگ بود
ای کاش ادما میفهمیون دارن به کجا میرن. . .

ممنون کاش...

چرا رمدم انقدر بیشعور و نفهمن
امروز صب خواستگار اومده بود منم کپسوا اکسیژن بهم وصل بود
زنه برگشته ب مامانم میگه دخترتون مشکل داره مامانم میگه حساسیت داره
برگشته میگه این حساسیتشو خواهرشم دارن ینی ارثیه مامانم گف ن ی حساسیت ساده اس
یواش در گوش دخترش میگه معلوم نیس چ مشکالی داره میگن حساسیت داره
شانس من ی کرم زدم ب دستم چون تاریخ مصرفش گذشته بود دستم ریخته بود بیرون
بهم میگه دستتون چی شده منم برا طلافی گفتم ب بعضی ادما حساسیت دارم کهیر میزنم
ینی انقد مردم احمق ان ک ی حساسیت ساده رو انقد بزرگ میکنن
انگار جزام داشتم

فقر فرهنگ تمام جون دنیا رو کبود کرده:/ :/ :/ (فقط من موندم تو اون وسط چیکار میکنی بچه پاشو برو تو اتاقت درستو بخون چیه اومدی نشستی وسط حال؟؟ حضور فعال باید داشتی باشی حتمن وسط مجالس خاستگاری این نشد اون یکی...؟؟)

واقعا
من ی چند دقیقیه میرم بریرون بعد میرم تو اتاق اینم مامانم میگهبیا بیرون منم میرم کمک مریم

:/ خخ چطوری کوزت جوون؟؟

واقعن...
لایک
+
صالی بلاگفا باز ریده
کامنت دونیش قاطی کرده
+
فاطی این ازون مادرشوهرایه هااا
مریم پسندید؟؟

هعی... تچکر اره میدونم اونوخ ک من میگم ی اعتراضی چیزی بزن حالا کلا اب و قطع کرده اوووو کجاشو دیدی؟؟ بنظرت با این وصف حالی ک اومد فاطمه پسندیده مهندس جان؟؟

هوفففف واقعا...

بسی متاسفانه

دکتر جان فاطی از مامان و خاهره گف ، از پسره ک نگف

اسکول جلسه اول پسره رو نمیارن ک... خانومانه میان ببینن دخترو ببینن خانومانه بحرفن اگه اوکی بود بقیه مرسومات و با این وضعیت مادر شوهر گمون نکنم مری رضایت داده باشه نمیدونم والا فاطییییییی

ن خدا وکیلی مریم قبول میکنه همچین فهمی رو؟؟؟
مریم قبول میکرد من عمرا بزارم
درد و کوزت

منم همینو میگم ب این اسکول زارت

واایییی خدا این یکی عصرو ب خیر کنه

خخخخخخ

واقعن؟؟
شرمنده اخلاق ورزشیت ما تجربه ی خاستگاری نداشتیم تا حالا

خخ معمولا اینجوریه.... ان شا الله تجربه دار میشید حالا یه سال دیگه واس غزال پدرت درمیاد

عااالی بود
واااای فاطمه بسی لایک

تنکیو... دقیقا کدوم تیکش؟؟

وااااااای از فقر فرهنگ

وااای

اینکه به خانومه گفته کهیر میرنم

من میگم درست نبود ب مهمونشون اونو میگف

آپ جدید دارم فرصت کردید سر بزنید

حتمن

سلام و بسیار زیبا بود

سلام و تشکر

حقش بود چ طور اون حق داره ب من مثه زامیا یا ایدزیا نگاه کنه من حق ندارم تیکه بپرونم
ب جان ذرتم نمیگفتم حناق میشد تو گلوم گیر میکرد

نمیدونم من نظرمو گقتم چون مهمون بود میگم --------------- ایمل یاس جوجه رو بردار رمزش همونیه ک قبلا بت دادم 11:30ان میشم بیا تا بت بگم

سلام صالحه خانم.میدونید چیه ..همه ما شامل این بیت شعر میشیم.عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی ..عشق داند که دراین دایره سرگردانیم
اینکه مرگ رو خودت انتخاب کنی یا مرگ بیاد سراغت دوتا حرف هست.گاهی توی این خیابونهای شلوغ در حرکتی که ماشینی بهت میزنه وتمام.این مرگی است که به سراغت اومده وبه سراغ خیلی ها هم میاد.ولی شهادت مرگی است که انتخاب کردی ومیدونی سخته ومیدونی که جون کندن دراین راه هم سخته ولی انتخابش کردی.ارزش پیدا میکنه مرگ.اینکه من دراین راه سعی میکنم همیشه از خدا بخوام دلیلش اینه وگرنه دراین جنگ نرم هم تلاشم وافر است وحتی درتلگرام هم تلاشهایی دارم وتلاش خودم رو دارم میکنم.وسعی میکنم تاثیر گذار باشم بماند دراین راه همه جوره زدنمون .ولی موندیم تا بشود انچه باید.درجنگ نمر هم دستی بر اتش دارم ولی این نیست که یادم برود که شهادت درراهش را ...ان شالله که بتونیم بریم انجا وشهادتم نصیبمون بشه.صالحه خانم شما ادبیاتت قشنگه نوشتنت زیباست ولی اینو برای شما مینویسم از قول شهید اوینی.تا کمی شهادت را نیز در مسیر دنیایی خویش بیشتر لمس کنید.

اهووم.میفهمم... صحیح لطف دارید فیض میبرم

"زندگی زیباست، اما شهادت از آن زیباتر است؛ سلامت تن زیباست، اما پرنده‌ی عشق، تن را قفسی می‌بیند که در باغ نهاده باشند.
شهید آوینی

و مگر نه آنکه گردن‌ها را باریک آفریده‌اند، تا در مقتل کربلای عشق، آسانتر بریده شوند.
و مگر نه آن‌که از پسر آدم، عهدی ازلی ستانده‌اند که حسین را از سر خویش، بیشتر دوست داشته باشد.و مگر نه آن‌که خانه تن، راه فرسودگی می‌پیماید تا خانه روح، آباد شود.
و مگر نه آنکه گردن‌ها را باریک آفریده‌اند، تا در مقتل کربلای عشق، آسانتر بریده شوند.
و مگر این عاشق بی‌قرار را بر این سفینه سرگردان آسمانی، که کره‌ی زمین باشد، برای ماندن در اصطبل خواب و خور آفریده‌اند.
و مگر از درون این خاک، اگر نردبانی به آسمان نباشد، جز کرم‌هایی فربه و تن‌پرور برمی‌آید.
ای شهید، ای آن‌که بر کرانه‌ی ازلی و ابدی وجود بر نشسته‌ای، دستی برار و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز، از این منجلاب بیرون کش".
سید شهیدان اهل قلم ، شهید سید مرتضی آوینی

:))) ما قبرستان نشینان....

سلام.
نمیدونم این چن وقته چمه.ولی اصلا خوب نیستم

ی زمانی وقتی ناراحت بودم با نوشتن شعر اروم میشدم ولی حالا شعرم ارومم نمیکنه
دیگه نمیتونم بنویسم..خسته شدم
دیگه یکم حضورم کمرنگ میشه ولی همیشه به وبتون و شعرای قشنگتون سر میزنم
ممنون

سلام.. آه ان شا الله بهتر میشین امان از درد هایی ک شعر هم نمیشوند

خیلی وبلاگتو دوس دارمممممم

:))وب منم تو رو دوس داره (ممنون جانا لطف داری)

وای!
چقدر شعر!
چقدر شعر های قشنگ!
یه مدت نبودم ببخشید
همشون قشنگن

خخخ مرسی جانان خاهش گلی خوبی ؟؟خوشی؟؟ تنکیو

نه بابا خوب کرده گفته
ولی فاطمه جان زشته که
تو هم به افراد مبتلا به ایدز و جذام
به دیده تحقیر نگاه میکنی جان دلم
ولی کلا خوب کردی گفتی والا

:)) هر کس ب یه دیدی نگا میکنه:))

دنیا دارد می میرد، از بس که جان ندارد...
(یعنی عملا گند زدم توی دیالوگ هااااا)

:)))

آورین به نکات خوبی توجه داری ...

آلما و فاطیها بیاین از صالی خنگول یاد بگیرید
ببینید چه قیشنگ حرف میزنه

من همیشه ب نکات خوبی اشاره دارم شمام ب خنگ بودن من پی بردی؟؟ من خنگ نیستم دیر لود میکنم خیلی تفاوته بینشون هااااا اصن تشریحو حال کردی

اول اعتراف نمودی خودت خخخ


شما بزرگوارید این شوخیهایی بس نیس

نه دقت کنید تفتوت داره دیر لود میکنم وختی یکی بم میگه بزرگوار حس میکنم داره میگه خر! محترمانه ترش البته میدونم شوخیه جدی بود ک نیشم وا نمیشد تا این حد تا این حد وا میشد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان