دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

فریاد

این فریاد هادر من ؛گریز را...سکوت را...و مرگ را...و هزار خفته ی دیگر را زنده میکند...کاش آرامم کند...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
کاش تمام دردها و بغض های فرو خورده می شد که به فریاد تبدیل شوند...

نع! این فریاد ها هزار خفته را در من بیدار میکند فریاد تو رو اروم کیکنه ولی مقابلتو ب سکوت ب مرگ ب گریز وادار....

کاش....
کاش میشد برم یه جایی از ته دل فریاد بزنم. . .بلکه آروم شم

بری ی جا ک خودت باشی و خدا...

فریاد

اه... در من سکوت را و مرگ را و هزار خفته را زنده میکند

محشره بخدا

لطف داری:))

من با عاغا مرتضی موافقم
+
عکسس

افرین موافقت خوبه (مرسی جانا ) + عکسم تورو

میگما ... حالا که همه موافقن با هم بریم صحرا تموم دق دلمون رو با فریاد خالی کنیم برگردیم ...

خخخخ افرین درود برو بچز بریم

هزار لایک

پست ظنز نمیزاری عایا

متشکر نمیدونم اگه شعر طنزم بیاد چرا... (خیلی فاز وبم ناراحته؟؟-عادت نداری؟؟!!)

اینم عالی
ولی اولیه فوق فوق عالی بود

متشکر

آواز عاشقانه ما در گلو شکست
حق با سکوت بود، صدا در گلو شکست

حق با سکوت بود.....

نه دوس دارم طنازی رو تخسیر من نیس

من خودمم شنگولم (اونم خاهرم منگوله) ولی خو دیگه باید موقعیت پیش بیاد انگشت شمارند شعرای طنزم ولی چش سوژه گیر بیاد...

حکم ی لری رو دارم که استرج بپوشه

ای ام نو استندم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان