دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ا مثل امام

اخر هفته هافرشته ها دو جهان میگردند و به الفبا یاد دنیا میدهندا مثل امام پ مثل پدرج مثل جمعه هاد مثل دلم...غ مثل غریبگ مثل گریهن مثل...خدا نکند...خدا نکند...برویم از اول ماجراا مثل امامب مثل بیاید...آ مثل آمدب مثل بابا:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
وجمعه ها یعنی غریبی
جمعه های غربت
جمعه های تنهایی
جمعه های عشق
جمعه های بی کسی
وجمعه هایی که عصر هنگامانش دلت هوایی میشود
هوایی اقایی که باید میامد وباز نیامد

اللهم عجل الولیک الفرج


چ باحال

:) تشکر

و اخرین حرف را اهسته به من گوشزد میکنند
ع مثل عجل لولیک الفرج

ان شاالله

اخیی ... بسبار قشنگ
الهم عجل لولیم الفرج
+
من نفهمیدم ، الان تو صالحه هستی یا فاطمه؟
اگه صالحه هستی ک چیشد قالب عوض کردی؟؟
اگرم فاطمه هستی ک ، چشم صالحه رو دور دیدی قالب عوض کردی؟؟

مرسی نه خودمم صالحم قالب قبلیم خراب شده بود عوض کردم کس نخارد پشت من جز نخان انگشت من

فقط یک کلام:
عالی

تچکر

ع مثل عآلی بود :)

ت مثل تچکر

وای عالی بوووووووووووووود

مرررررررررسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان