دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

معجزه

ما همه پیامبریمو عشق تو معجزه ایست به سان قرآن..که ایه هایش از شاخه های قلبمانآویزان استو تمام شهر را روشن میکند!عشق تو...قریب به یقیینمعجزه ای است که هرگز دوباره جهانچون آن به خود نخواهد دید...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چه عشق قشنگی
دیگه باید جا قران به این عشق قسم خورد

:) ممنون

به نام در یگانه عالم هستی
لباس یاس بر تن کرد زهرا
کناردست او بنشست مولا
محمد خطبه خواند و زهرا بلی گفت
غلط گفتم بلی نه یا علی گفت. . .

دست‌های به هم پیوسته زهرا و علی علیهما السلام در این شب مبارک آغاز ولادت ولایت در خاندان رسول است. ایام مبارک

ممنون

صالی بسی بهت امیدوارم

قربانت

بسم الله الرحمن الرحیم
صالی خودت داری تایید می کنی؟؟؟؟؟
خاک بر سرم جن زده شدم
وای بسم الله

اعوذوبالله من الشیطان الرجیم نه خرزوخان دوس پسرمه!! نت مفته!! فیلم نماخی دان کنم برت

تو هتلی؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا برام اسپرین دان کن
فقط سریاله اگه پرتت کردن بیرون ب من چه

نه دارم از وای فای امیرالمومنین استفده میکنم پ!!!!! خخ باشه دلن میکنم

اااااااا میگم سرعتش بالای ن؟؟؟؟
سلام برسون
رفتی حرم؟؟؟؟؟؟

ارههههه من رفتم مسجد سهله فعلن

برو مراقب خودت باش
التماس دعا

فدات دوس جونم حتمن:))) یادت بووودم

چه تعبیر زیبایی کردی از عشق.......

ممنون

سلام گلم ...
خوبی؟؟؟؟؟؟؟

سلام جانا شکر تو خوبی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان