دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خداحافظی

ادم بی دل...جان ندارد که!!لا جون میشود!نا ندارد نفس بکشدناگهان نفسش پشت بغض ها گیر میکندبالا نمی اید!!ادم بی دل لاجون میشود!کسی بی دل ها را نمیخرد بی دل ها نداشته هایشان مال خداست!حکما داشته هم ندارند! میگن ایوان نجف ...عشقه..خدا قسمتتون کنه"ای بغض فرو خفته مرا مرد نگه دار..تا دست خداحافظی اش را..."دوساعت تموم  جلو ایوون فقط گریه کردم!!مولا جان یتیم تر از ما که امامون نیس پیدا نمیشهیتیم نوازی کن حیدر جان
۰ موافق ۰ مخالف
ایوان نجف عجب صفایی داد....
یکی از آرزوهامه که یه بار دیکه برم نجف و کربلا و سامرا و کاظمین
حاضرم همه چیمو بدم فقط یه بار دیگه برم
:"(

این شعر ب ظاهر خیلی دلت نمیشینه.... ولی وقتی رفتم و دیدم فهمیدم چقدر قشنگه این شعر ان شاالله قسمتت میشه جونم

رو به روی ایوان طلا که می ایستی نا خود آگاه اشک هایت جاری میشود
در میان هیاهو هق هق ات که راه افتاد پشت چشم های تارت زیارت امیرالمومنین بخوان
مولای یا مولای انت الغنی و انا الفقیر...

:)

صالحه
مگه تو الان کربلا نیستی؟
برگشتی؟
وبت چه خوشگل شده

چرا کربلا م شنبه بر میگردم ان شاالله امروز امدم کربلا جدی! ؟ خخخ برگردم قالبم عوض میکنم ان شاالله تعالا(عربا میگن)

خودم25
پاینیش12
:)) استفاده کنی ب جای ماهمااا

ان شاالله

دلمونو اب کردی تو ...

ان شاالله قسمتت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان