دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سلام:)

http://uupload.ir/files/hwcs_img_۲۰۱۶۰۹۰۵_۲۱۴۲۲۸.jpg


سلام حضرت ارباب...سلام قرص قمر:)سلام کرب و بلاسلام مظهر درد..
۰ موافق ۰ مخالف
السلام علیک یا اباعبد الله الحسین
سلام حضرت ارباب
سلام قرص قمر
خیلی زیبا بود
التماس دعا

سلام میرسونم:)) ب یادوتنم ان شاالله

السلام علیک یا اباعبدالله
السلام علیک بانو جان

و علیکم السلام جانا من جواب سلام دادم امام حسین مگه میشه نده؟

سلام حضرت باران
سلام ماه خدا
سلام بانی عشق
سلام ساقی آب و ادب

:)))

خوشا به حالتون

قسمت شما

وااااااااااااای عجب عکسی فوق العاده س

منم خیلی دوسش دارم:)

از این عکسآ نذار دلمون هوایی میشهـ خو :(

ان شاالله قسمتتون

یکی از دوستآی من همـ فردا عآزمهـ‌ :)

گفتمـ اگهـ صآلحهـ رو دیدی سلآمـ برسون

ب سلامتی ان شاالله حخخ

عکسش خیلی لایک

اهوووم

دقت کردی آدم توی کربلا اصلا احساس تشنگی نمی کنه؟

الان که گفتی فک میکنم میبینم اره:)) هیچوقت به اون صورت تشنم نشد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان