دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نپرس..

نپرس از من دگر حال اقاقی را...که در تقدیر یک شاعرکه در تقدیر یک پاییزکه در تقدیر این گل های پژمردهکلامی جز سکوت و بغض و بی تابی نخواهی یافتنپرس از من...که حال شاعری..خوب است؟؟اما نه!!بگو بگذار بغضم بشکندهق هق کنم...حالم کجا خوبست!!؟؟بگو..یادم بده صحبت...
۰ موافق ۰ مخالف
چشمان من شبیهِ تو هرگز ندیده است

قُربانِ آن کسی که تو را آفریده است !



تو مثلِ آن بلورِ روانی که آسمان

از شهد وشیرو شعر تورا پروریده است



یا آن که دستِ معجزه سازِ خدا تو را

از روی کاردستیِ ِ شیطان کشیده است!



گویی ازآب و آتش و باد و خیال و خاک

یک قطره روی بومِ حقیقت چکیده است



شاید خدا برای تمام فرشتگان

پیغمبری به نامِ شما برگزیده است



شیرین که ماهپاره ی زیبای قصه هاست

پیشِ طلوعِ روی تو حیرت دمیده است



یوسف که دست بسته ی تقواست، پیشِ تو

دستانِ بی اراده ی خود را بُریده است !



گیسوی چون کمندِ تو یلداتر از شب است

پیشانیِ بلندِ تو مثل سپیده است



تو آن پدیده ای که به گفتن نمی رسی

هرکس بخواهد از تو بگوید پدیده است.. !



دکتریدالله گودرزی

خیلی زیبا... ممنون

حالت خوب باشه نازنینم
روزای به این فشنگی که توداری شایدتکرارنشن ها

حال توام خوب باشه... ان شاالله ک سال دیگه هم قسمت میشه


ستال دیگه باز زیادیت میشه[خنده]

ها؟؟!؟

اول بگو آاااااااااا

ااااااا(با کسره بخون) یکن خنگم تو یادگیری

سلام هنو کربلایی ؟؟!!


نیومدی به سلامتی

همچنان زیارتت قبول

اره جمعه شب پرواز داریم ان شاالله :)

حآلِ بهـ این خوبی داری چرا نآشکری میکنی؟!:/

:)) ناشکری نمیکنم جانم!! الحمدالله :))

خیلی خوب بود
مخصوصا وزن شعریش

:)) سپاس بسیار

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان