دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

مشکل از ماست

http://uupload.ir/files/bqfv_ahrargroup-1212.jpg


مشکل از ماستکه یتیم مانده ایم هنوز!! از ندبه های نخوانده... از اشک های نریخته... مشکل از درد هاییست که تو تنها کشیده ای!! و باز هم من زیر لب نجوای این بقیه الله دارم!! مشکل از ماست که یتیم مانده ایم... از کوچه هایی که قدم های تو را ندیده اند... صالحه. ن
۰ موافق ۰ مخالف
اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری س

آمین:)

باسلام - ممنون مطلب خوبی بود

سلام تشکر از شما و حضورتون

بفهم دردم را

به قفسی پناه میبرم...

به امیدی که دلم دیگر به هوایش پر نکشد...

مرتضی قاسمی سیانی
سلام.زیارتتون قبول.رسیدن بخیر.کی ساک سوغاتیا باز میشه

اخی... سلام تشکر خخخ مگه سوغاتی هم میخایین؟؟ سلامتی من بسه دیگه دعای خیر اوردم براتون

سلااااام خانمی

شرمنده چندوقت بود نتونستم بهت سربزنم

خوبی ، خوشی ؟؟

سلام عزیزم این پ حرفیه بانو شکر تو خوبی؟؟؟؟

صالی کی میای؟؟؟؟؟؟؟؟

آمدم

وای صالحه
عالی بود

تشکر عزیز دل

مشکل از ماست
:(

بلی:(

گره کور ظهور تو منمـ میدانمـ:(
میگن چرا اقا نمیاد اونوقت
اقا بیا لطفا

مشکل از ماست نمیخاهی بازگردی پدر؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان