دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دلش گرفته بود

خدا زمان آفرینشمیقیین دلش از این جهان گرفته بود:که "شعر" شد نصیب روح من!ببین چقـدر غصـه دار بودکه "بغضِ"او دمیده شد به من...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
خدا همیشه امید داره به بنده هاش
هیچ وقت دلش نمی گیره..

شایدم اره... ولی دنیا خیلی نامردی میکنه

بدشانسین دیگه
یکم صبر میکردین حوصلش سر جاش میومد بعد..

ولی اینو بگم که شعر خیلی خوبه. خیلی از آدما وقتی دلشون گرفتست شعر میخونن . شاعرا همیشه همدرد بقیه بودن. همدم..

از شانسم شانس نیوردم!!! اره شعر خیلی خوبه... ولی بعضی وقتا حرصتو درمیاره!!! بعضی وختا بده ک تنها همدمت شعر باشه و شعرتو کسی نفهمه...

حرف خانم ها رو که هیشکی نمیفهمه!
چه برسه بخوان در قالب شعر هم بیانش کنند!!!

خخ حقیقت بود من سکوت اختیار میکنم

خوب مثه ادم بگو تا بفهمیم :|
شعر میخایم چیکار

اهوا راس میگی!!!!!! نکته ظریفی بود این کارم میشه کرد من از همون اول میدونستم مری تو یه چی میشی فقد تورشی نخور خیلی

زهرمار
نمیدونستی من قراره اینده ی این مملکتو بسازم؟[استیکر رضایت بلاگفا]
ب قول فاطی زارت،حق کپی رایت
چ خبر از فاطمه؟؟خوبه خوشه؟ سلامته؟؟

نههههههههه بمیرم برا این ممکتو و ایندش خوبع خوشع سلامتع وفق نت ندارع سلام.روسوند

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان