دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دیدنی

دوباره حضرت آبان به  شعر نازل شددوباره کژدم و آتش...عشق کامل شدصالحه.نپ.ن:مشغول الذنبه این اگه فک نکنین منظور دارمD:پ.ن۲:مریم:)عزیزم تولدت مبارک:)
۰ موافق ۰ مخالف
مریم کیم دی ؟؟؟

آلمای خودمون ؟
تولدشه ؟
چندمه ؟

خودت چندمی ؟

کیم دی؟؟؟ شمالیه؟؟؟ دوسش داشدم مری بابا الما دخت بلی تولدش بیده امروز اول آبان ماه میباشد من 7ابانم

لایک................

ممنون

احسنت ...

این زبان حال شماست :

غروب سرد آبان ، من و شاه خراسان
تو را لب تشنه ایم از عشق کمی باران بنوشان

پیشاپیش مبارک

ممنون اتفاقا دیشب مشهد بودیم:) بسی شلوغ... نائب الزیاره بودم:) ممنون

خجالت!
کیم دی کجاش شمالیه؟
کیم: چه کسی
دی: است
مریم کیم دی
مریم کیست؟
اوگی؟
به ددون ترکی بیلیرسن؟

خو بلد نبودم دیگه عاغاااا معنیش که مشخص بود میخاستم بدونم کوجاییه کی چیکار شده به ددون چی ؟؟ هاا؟؟ عاغا دیگه!!! لیلییی اینا دارن فوش میدن

تولدشون مبارک + همیشه برام جای سوال بود این که میگن مشغول الذنبه این املاش چجوریه!

:))ممنون:)) املاش به گمونم همینه ینی در اصل مشغول الذمه است من اشتبا نوشتم

واای ، چ عقشولانه
مرسی
(ببین حوصله ندارم کامنت جدا بدم، قیافش از دور خوبه ولی یکم بری نزدیک اسکلی توچهرش هویداس(استغفرالله بچه ی مردم)
رمزش درسا ب اینگیلیسی ()
فقط جان عزیزت یادت نره پرانتزو پاک کنی همینمون مونده جلو مهریهم بی حیثیت شیم
راستی این مرتضی چرا اینجوریه ؟:!!
مارو اسکل کرده یا واقعن ب ادمیزاد نرفته
برا پستش نوشتم قسمت اولشو بیشتر دوس داشتم، اومده میگه اهان تلافی بود :|
اخه من چیتو میخام تلافی کنم ، مگه تو چیکارمی
بیشوووور (اخی دلم خنک شد )
وای چقد حرف زدم
پرانتز یادت نره )
راستی ممنانم جناب فئو

جناب فئودور ...مریم که تولدشه... برا اون قضیه هم خیلی ممنون خوبههه بابا ینی بد نی هم مارو اسکول کرده هم به ادمیزاد نرفته ولش کن بابا من که زدم اون راه میگم توهم زدی تو فاز کامنت بلند آفرین درود

نه جانم فحش نداده
میگه «آخه گفتی ترکی بلدم»
تولد همه تون مبارک

اها نع بابا ترکی از کجا بلدم ی بار پرسیدی ترکی گفدم نه ولی دوس دارم:) بالاخره ی روز یاد میگیرم ممنووون لیلی

آه....
چه شاعرانه ی قاصری...!

ببخش نگاری این شاعر قاصر رو سعی میکنم

اولا سلام
دوما خوبین
سوما ...پاسخ من
دنیای امروزی را به قالی تشبیه کردم برای اینکه ابراز عشق میکنن ولی عشق واقعی وجود نداره.اینقده آدم دور و ور ما هستند ولی انسانیت وجود نداره
مث قالی که اینقده نقش و نگار گل داره ولی روح گل نیست.همش مصنوعی هست
این دلیل تشبیه منه

من فقط میتونم بگم خیییییلییی عالی بود

چرا پست جدید نمیذاری

هعی میذارم

سلااام
خوبی خانوم شاعر ؟
تولدش مبارکه
بسی هم عالی شعر پست

سلام جانا شکر شما خوبی؟ ممنون:) سپاس

تولد تو هفتمین روز از میآن مآه پآییزه

میآن مآه؟!

بلی خخ ابان دختر دوم پاییزه مث خودم

تفلد مریمـ جونی همـ موبآرکآ بآشهـ .

بهترین هآ نصیبش . . .

مرسی ان شاالله

تولدش مبارک
منظورتو الان نمی فهمم
:/
مخم نمی کشه

ممنون:) :)))

کژدم یعنی عقرب :دی
اطلاعات عمومی بالا نیستا
تو یه کلیپی افغانیه میگفت کژدم به عقرب :دی

عاره آبان هم عقربه برا همین گفدم خخ مرسی:دی

خخ تولدش مبارکه هرچند پساپس

:)) دست گلت ممنون:)) خیلی هم عالی

خخخ نه بابا ترکیه
منم خوشم میاد ازش

آکی آکی تفلدتون مبارک پسا و پیشاپیش

خیلی جلب بود ممنووون

تولدته صالحه؟!

فردا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان