دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

خوابم نمیبرد

تاصبح سر به شعر میگذازم و خوابم نمیبرداز بغض های سر به مهرو دکلمه های علیرضا...صالحه.نپ.ن: هر شب"نانحس" میشه شبم با صدای علیرضا اذر...."در زیر و روی نبض بودن ها ؛من خط صاف ممتدی بودماما تو نانحس جهان بودی؛ باتو مبارک بود حتی مرگ..."
۰ موافق ۰ مخالف
از بغض های سر به مهر و غمِ در دل قنوت

:) قنوت غم داره؟

سلام دوست عزیز

دوقلوهای دوساله مون، سارا و اسرا منتظرتن تا به وبسایتشون سر بزنی و اونو با نظرای خوبت پربار کنی
منتظریم

خاله های دوقلوی دوقلوها...

سلام چشم

اره.
چرا اونایی که گرفتارن تو قنوت گریه میکنن
قنوت زمان خواستن از خداست
زمان که انسان باید تضرع خودشو در برابر خالق نشون بده
ولی ما قنوتمونو با یه ربنای ساده به پایان میرسونیم

اهووم...

اما نقد من به این شعرتون
ببینین علیرضا اذر خوب مینویسن درست
ولی به نظر من فقط قران وخداوند میتونن مضمون بیت شما باشن
واقعا ارزش انسان بیش از اینهاست که....
البته نظر شخصیمه ولی...
ولی یکم در موردش فکر کنین

عایا چ برداشتی از شعرم داشتی؟ بیشتر از اینکه چی؟ ولی؟؟؟؟ بیشتر فکر خاهم کرد

عاااالی

تشکر

:)
خعلی ناز بود
احسنتم

تچکر

قنوت عشقه ... خیلی دوس دارم قنوت رو ب فارسی بگم ، اما هنوز از درست بودنش مطمئن نیستم :(
علیرضا اذر کی بود؟؟اسمش اشناستا :دی

اکشال نداره میتونی ب هر زبانی بحرفی تو قنوت کلا نماز عشقه...نه؟ من هیچوق دوس نداشتم ب فارسی بگمش ولی.... شاعرهچی بگم ازش؟

قنوت تنها قسمت نماز هست که میشه به هر زبانی با خالق حرف زد

اره:)

بهـ بهـ چشممـ روشن حآلآ دیگهـ صحبتـ از علیرضآ آذر بهـ میآن می آوری

صحبت از ک به میان بیاورم

تا صبح سر به سر دل و فکرم میگذارم و خوابم نمیبرد
حال و روز نصف شبای ما ...
علیرضا آذر کارش درسته صداش واقعا گیراست

اهوم:) جز معدود افرادیه دوس دارم شعر خوندنشو

یکی از شاعرای مورد علاقمه

خیلی... اصن خیلی دوسش دارم

:/

چرا؟؟ علیرضا اذر گوش دادی؟؟؟ این همونه که گفدم شارژرم گم شده بود بعد اتفاقاتی که میوفتاد تو ذهنم... خیلی دووس

بقول درسا ناااااااااچ


اوکی اوکی

جان جان درسا اگه حال داشتی بگوش...البته مثنویه باید حال داشته باشی

عزیییییییییزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان