دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دریایی

شبیه حضرت دریایی و کسی نمیفهمد...چقدر در دل خود بغض و اشک داری تو...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف

عالی بود صالحه جانم
عالی
هرچند کلی بغض داشت توش

مچکرم:) بسی فراوان :)

واقعا کسی نمیفهمد چقدر اشک و بغض دارد ...

حضرت دریا!...

اهوم

عزیزززززززززم چقد قشنگ
خیلی قوی بود صالحه
آفرین

ممنووووووننننن

تولدمه امروز

بعلههه عزیزززم تولدت مبااااااااررکککککککک

ب عنوان کادو تولد رمز پست بعدی و میدی؟

چقدر کم توقعی بابا وسعم نمیکشه وگرنه باس برم برات ستاره ای چیزی بچینم واسه کادو

اوخی... قشنگ و جالب بود
+
رمز اگه دادنیه
+
امشب چ شبیست؟؟شب مراد است امشب
این وبلاگ پر از شمع و چراغ امشب
صالی ما شد
توی این شب مهمون ما
اما نامردا
زدن تو شناسنامش ی تاریخ دیگه
تولدت مبارک دخی
امیدوارم پستت ب حالت ربطی نداشته باشه...

مچکر عاره میدم خل وضع ممنون واغیرتا تو قضیه شناسنامه منو از کجا میدونی؟؟ مچکررر عزیزززم

بیا صالی
عکسشو تو نت پیدا کردم
همون دکتره :
http://www.parisschoolofeconomics.eu/docs/portraits/farrokhi-kashani-mahmoud.jpg

میعام حالا

سلام
خوبی عزیزم ؟
تولدت مبارک
از شخصیتت خوشم میاد ادم شادی هستی انگار
باعث میشی من با کامنتات بخندم
امیدوارم زیر سایه خانواده عمر با عزتی داشته باشی صالحه خانومی
اسمتم بسی ناز می باشد
انشالله یه شاعر نامدارم میشی

سلام ممنون جانا تو خوبی؟؟ مچکرررر همون ملیجک خودمون قربونت خانوم خوشحالم که لبخند میشینه رو لبت همیشه بخندی خیلی خیلی مچکر شماهم همینطور مممنوووونممم ان شا الله شماهم موفق باشی

هعی . . .

+ حرفـــــــِ دل . . .

+ عآلی . . .

:)) مچکرون

چرااااااااااااااااا بهـ من رمز ندادی ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

غلط کردم

امروز تولدتهـ چرا بهـ من گفتی 7 آبآن ؟؟؟؟!!!!!!

چون هفت ابانه پیش پیش تبریک گفدن مریم اعصاب ندره

مچکرون نهـ و مچکراتـــ

عربیتــ خوبـــ نیستآآآآآآآآآ

التچر تچکران:مچکرون و المچکرات من دوستان چرا نمیخام ریا کنم

وای....وای.....وای
یه تک بیت فوق العاده

:) ممنون

وای....وای.....وای
یه تک بیت فوق العاده

:))

وای....وای.....وای
یه تک بیت فوق العاده

:)

رمز چی بود؟
:(

:) عامدم

جییییییییییییییییییییییییییییییییغ

تفلد تفلد تفلدتــــــــ موبآرکککککککککـــــــــ بیآ شمع هآ رو تُفففففففـــــــــ کن کهـ صد سآل زنده بآوشی

صآلحهـ جآآآآآآآآن ، شآعر خجستهـ قررررررن ، تولدتـــــــ مبآرکآآآآآآآآآآآآآآ بآشهـ

ان شآاللهـ عمر با عزتی داشتهـ بآشی...کنآر من خوش بآشی

بهترین هآ رو براتـــــ آرزومندمـ...

آرزو هآتـــــ آرزومهـ...

امیدوارمـ آرزوهآتــــــ آرزو نمونهـ عزیزمـ...

هدیهـ من همـ از الآن معلومهـ... و اون چیزی نیستـــ جز خودمـ ... بهترین هدیمـ واستــــــ والآآآآآآآآآآآآآ...

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی ممنوووووووووووووووووووووووووووووووون تچکر مچکر یه عالمه خوشی و خوشحالی شادی دعای خیر پیشنگ شه روت عاره والا چی میخام بیتر از تو؟؟؟ کی میایی؟؟ با پست پیشتاز بیا زود برسی

خبـــ کیکـ کجآستـــ؟! نمی بینمـ؟!

کیک چی؟؟ کی؟؟؟ چخفره؟؟؟ کو؟؟؟ به منم بدید

تولدتون مبارک بانو صالحه ... امیدوارم همیشه تا 120 سالگی شاد خدایی و عاشق باشید

مچکرم از تبریک و دعای خیرتون:) همچنین شما

کوتاه ولی زیبا

متشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان