دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

شاید کسی...

من شانزده سال است پاییزمشاید کسی من را بهارم کرد....صالحه.نپ.ن: تولدمه D:پ.ن2: ممنون دوست جانا از تبریکا و دعاهای قشنگتون:) نمیدونم چطوری ازتون تشکر کنم بینهایت خوشحالم کردید:)خدا بهتون خیر و برکت بده:))
۰ موافق ۰ مخالف
وااااااای چ قشنگ!
من 19 سال است پاییزم.
متولد 7 آبانی صالی؟
خیییییلی خوب بود
انشاءالله عاقبت بخیری ات.عمر طووووولانی ..با برکت زیر سایه خانواده
انشاءالله ظهور آقا رو ببینی و جزء یارانشون باشی
بابصیرت باشی و عبد صالح خدا
انشائالله شاد و موفق باشی

یک عمریست پاییزیم بعله امروز 7ابان مچکر پاییز عزیزم ممنون از اینهمه دعای خیر (اشک تو چشام حلقه زد) همچنین همچنین

خواستم بگم قبول باشه :دی
تولدتون مبارک :)

قبول حق باشه خیلی ممنون

جیییییییییغ
لیاقت تو چیزای خوبه صالحه شاد و مهربونممممم

عزیزیییی

انشاءالله بریم کتابخونه بگیم:

آقا 5 تا کتاب شعر صالحه "«" رو میشه بدین؟!
اون یکی که برا خودم گرفتم و دوستا و فامیلم دیدن اوناهم گفتن براشون بخرمممم


جیییییییییییییغ

ویییی ممنووون مممننووونن

اوخییی ، الان رفتی تو هیفده؟؟
پس واقعن فقط ی سال باهم فرق داریم
ایشالا همیشه ب شادی دوست جان
+
منم 16ساله ک پاییزیم

شونزدم کامل شد.هنو به هیفده نرسیدم تشکر عزیزم عافرین میام میبهارمت

ان شا الله صد ساله بشوید ....

متشکر همچنین

تولد تولد تولدت مبارک
تولد منم پایبزه و رد شد
پاییز عشقه
خیلی دوسش دارم

ممنون :) خیلی

واااااااااااو چهـ قشنگــــ همـ عکس نوشتهـ همـ صآلحهـ نوشتهـ

سپاس

منمـ 17 سآلهـ پآییزمـ‌:)

درود

بآزمـ تولدتـ رو تبریکـ میگمـ جآنآآآآآآآآآ

خیییییلیییی بی نهاییییت ممنوووون

تولد تولد تولدت مبارک
با تاخیر جانا
جییییییغ جییییییغ
دست دست دست
هورااااااااهولولولولو
شولولولولو

:)) ممنووننم عزیزم نه اتفاقا ب موقعه ب موقع:)) دست گلت درد نکنه

الهی که دلت بهاری باشه
والا من بیست ساله بهاریم
هیچ اتفاق خاصی نیفتاده

راستش منم جو دادم مام ک پاییزیم اتفاقی نیوفتاده

تولدت با تاخیر مبارک باشه

متشکر

الان هم میشه تبریک گف؟
تولدتون مبارک

اختیار دارید خیلی ممنون

وبتون بازم لج کرده باهام خخخ
عجب...

http://yek-asheghane-sade.blogfa.com/

نه اسمتون و ادرس هست:))

ن تو کامنت قبلی اسمم نیس...
___________
الان هم میشه تبریک گف؟
تولدتون مبارک


تو این

اهوا... واسه من تو پنل مدریت بود!!

واقعا ۱۶ سالتونه؟!
خیلی بزرگتر می زنید!
یا شاید هم دخترها کلا زود بزرگ میشن..
تولدتان مبارک .
انشاءالله عمری پر برکت در سلامت کامل و شادابی داشته باشید
منم ۲۳ساله تابستانی

اره:)۷۹ خیلیا بهم اینجا گفتن... نمدونم متشکر شما هم زنده باشید

دیروز شهادت بود واسه همون امروز تبریک گفتم!!
:دی

خیلی تشکر

تبریک دخی طلابهترینهارو برات عارزو دارم عزیزم

خیلی متشکر نصیب دل مهربونت بهترینا

ععععع اینجا بود اشتب اونور دادم پیام تبریکو

دوباره میگم تفلدت مبارررررررررررررررک




پاینده باشد
این خجسته میلاد



خیلی خیلی ممنونم

گذشته شرمنده اما پساپس مبارک باشه

بسیار تشکر

با کمی تاخیر تولدتون مبارک
پاینده باشین...

خیلی متشکر از لطفتون همچنین

Yes! Finally something about BHW.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان