دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

ما را ببخش

ساعت دوبارهروی "دوازده" بغض کرده است بازم "ولی"به اما رسیده استما را ببخش...که همچنان بی تو مانده ایم...صالحه.نپ.ن:اللهم عجل الولیک الفرج
۰ موافق ۰ مخالف
قشنگ بود

تشکر

اللهم عجل لولیک الفرج

عالی

آمین مچکر

مارا ببخش...
الهم عجل لولیک الفرج

امین

روی دوازده بغض کرده است ....

خیلی قشنگ و پر احساس

ممنون

عالییییییییی

مچکر

مارا ببخش که همچنان بی تو مانده ایم

سلام صالحه جان خوبی؟

:( سلام بانو:) شما خوبی؟؟

اللهم عجل لولیک الفرج به حق زینب کبری س

:)) آمین

چ دلنشین دخی طلای شاعره

:) سپاس

بی تو مانده ایم ...
فوق العاده با حس ...

سپاس فراوان

الهم عجل الولیک الفرج

امین

ی زمانی میاد و ی دوره ای می رسید که به این روزها و این احساسات زیباتو میشینید فکر میکنید
و به خودتون میگید که چقد احساساتی بودید
اون زمان زمانیه که پیش آقاتون و بچه هاتونید
من همیشه این احساسات دخترانه رو که خیلی تیز و برنده س و دوست داشتنیه دوست داشتمو دارم
قدر این احساس پاکو بدونید چون بعدا ازتون جدا میشه با ورود به زندگی جدید و واقعی
ی یادی هم از منه کوروش بکنید و بگید چقد خوب گفت کوروش

اهوم میفهمم چ میگی.... ولی من کلا تو شعرا زیاد احساساتیم بیرون نه ب این شدت ولی بازم خدا کنه جدا نشه ایهمه حس خوب... مطمین باش فراموش نمیشی

این جشن ها برای من آقا نمی شود / با این چراغ ها شب من پا نمی شود "رضا جعفری"

اللهم عجل لولیک الفرج

هعی.. آمین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان