دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اعوذ بک

از "من" به "تو" پناه میبرم:به جیب های پالتوی مشکی ات ؛به چروک های گوشه ی چشمت ؛به صدایت...!اعوذ بک من شر نفسی...اعوذ بک من شر الکلمات...صالحه.نپ.ن: باید فرو برم تو این عکس...پ.ن2:نمیدونم میخام به کی پناه ببرم؟!
۰ موافق ۰ مخالف
بخدا پناه ببر ...
هیشکی مثه اون توی خودش حلت نمیکنه

اهووم

خعییلیی عمیق بود این متنت اوووووف



راستی به فاطی بگو باهاش قهرم

ینی ی سر نباس به داش بزرگترش بزنه

غرق نشی یوخ با دوستم قهر نباش نت نداره دلش اینجاش

هم عکس و هم متن هر دو عالی بودن ^^
راستی پست جدید گذاشتم دوست داشتی سر بزن

خیلی ممنون حتمن

اوه مای گات
صالحه یه شعری داشتی:
ازمن به توچقدرراه هست وچقدراه نیست
دورم ولی دلم بندزلف توست:)
کل کتابای خودم ونادیا روتوش همین شعره رونوشتم
اصلاهمه هم کلاس هام اینوحفظن بس خوندمش
یه دوسه تادیگه هم هس که همش وردزبونمه
مث اون:
قسمتم نیست هم آغوش ضریحت باشم
زیرایوان طلا خواب نجف میبینم
یا هروقت میخوام به یه کی ابزاراحساسات کنم میگم
:
درقلب توخواهم که معتکف شوم
کلا ذهنم از تو پره
زیرشعرات حتی مینویسم صالحه ن :دی

:)

اوه مای گات
صالحه یه شعری داشتی:
ازمن به توچقدرراه هست وچقدراه نیست
دورم ولی دلم بندزلف توست:)
کل کتابای خودم ونادیا روتوش همین شعره رونوشتم
اصلاهمه هم کلاس هام اینوحفظن بس خوندمش
یه دوسه تادیگه هم هس که همش وردزبونمه
مث اون:
قسمتم نیست هم آغوش ضریحت باشم
زیرایوان طلا خواب نجف میبینم
یا هروقت میخوام به یه کی ابزاراحساسات کنم میگم
:
درقلب توخواهم که معتکف شوم
کلا ذهنم از تو پره
زیرشعرات حتی مینویسم صالحه ن :دی

:)) اهوم یادمه :))) دیونه ی داشتنی

تصویر و متن عالی خسته نباشید بانو صالحه ...
به اونی که گمشده درونمون رو پیدا کنه ...

متشکر سلامت باشید گمشده ی دورنمونو پیدا کنه...

نفهمیدم راستش
+
کجایی ؟؟
خوبی؟؟

:) همین حوالی

عکس خعلی جالب بود
خانوم شاعری هسی واس خودت که

دوس دارم برم تو این عکس...میل عجیبی ب اینکار دارم لطف داری جانا

صالی چی شده ؟ چرا تحویل نمیگیری ؟؟


اگه چیزی شده بگو بهم

به خدا شرمندم کوروش میام حتمن زودی نع بابا هیشی نشده؛) ممنون درگیر درس و اینا بودم

پی نوشت:

اعوذذ بک هاش خیلی شاعرانه بود

:)) متشکر

به خدا، فقط و فقط خودش

حسبنا الله.. اره...اره...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان