دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دست هاش

دست هایش را باد از لا به لای موهای من بردزین پسمواظب بید های مجنون باشیدخوب بلد است شاخه های لَخت فتاده را عاشق کند...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
باد بلد است شاخه های لخت رو عاشق کند یا بیدمجنون ؟

هیچ کدوم دست هاش بلد است عاشق کند مواظب شاخه های بید مجنون باشید که دستهاش با باد لای موهای لختشون گیر نکنه و عاشق نشن

اووهوم ...دست هایش....

بعله:)

جیب ها
بهترین مخفی گاه
برای لرزش دستان اند...


:)

آ ععخ
کمرم

بعله مواظب کمرت بیشتر باش میخای بیای وب من یاواش بیا

صالی انقدر راجع به مو ننویس

حالا من خودم کچلی دارم خاهر تو رویاهامه اینا زیاد ناراحت نباش ببین منم کچلم

عاشق شدید؟!
بد دردیه...
منم عاشق ماریام

نه بابا.. !!!فعلن مگه عاشق کتابام بشم! عشقتون مستدام

زیبا بود

ممنون

عالی
خانوم صالحه . ن
:)

مچکر عزیزم

عکس ترسانکه
:/

جدی؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان