دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همین امشب

عکس و تصویر

باید برای تو...
برای اینهمه بغضی که داری ؛
امشب ، همین امشب...
باید یک دل سیر هق هق کنم...



صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چ ب حال من میخورد !

چرا عزیزم؟ خوب نیستی؟

چلااااااا

شما تون شده

بغض داره باید براش گریه کنم... شاید یه روز یه نفرم برا.من گریه کرد من چیز خاصیم نی

چرا امشب ؟ هر شب باید برایش یک دل سیر هق هق کرد

امشب تا قصد مرگ....

بعضی وقتا ما برای دیگران گریه میکنیم اما این خودمونیم که آروم میشیم

دقیقا... حال دیشب من بود.... شدیدا میخاستم برای بغض و درد بقیه تا حد مرگ اشک بریزم.... ممنون از درکت

بآید....
بآید....

باید!!!

عالی بود
:))))))))

متشکرم

عالییییییییییییییییییییییییییییییی

متشکر

سلام صالحه جان چقد آپ خوشگل کردی که من ندیدم

آفرین به این آپ های قشنگت


فکر کنم از این وب هم خوشت بیاد :)

Sokootfatemeh.mihanblog.com

سلام بانو:) حال و احوال؟؟ متشکر سر میزنم متشکر

:)
یه پا شاعری واس خودت

:))خیلی متشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان