دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

کجایی؟

چقدر امشب پر از شعرم:"کجایی تو؟؟کجایی تو؟؟"صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام.
ممنون بابت رمز
آپ هم کردم..
بی سر صدا هم رد بپاتون میمونه!
لطف دارید شما.
فکر کنم ماریا رو پیدا کردم٫٫٫

سلام:) خاهش:)) میام وظیفش جدی؟؟؟؟ واااااااای چقددددرررر عالی:)))

ب قول خودت همین حوالی

عافرین دور نرو

کجا رفتی سفر امشب
در این تاریکی دنیا
ندارم نای فریادی
ولی اهسته میگویم
کجایی تو...کجایی تو
خعلی حال کردم با این شعرت

منم با این شعر شما خیلی خاستنی بود:)

جدی کجایی؟؟؟

من یا یار؟؟ من این حوالیم یار یه هوا دور تر

اینجااااااااااااااااام

عافرین دور نرو نگران میشم خوبی؟

خوب بود

متشکر

چهـ شعر هآیی کهـ در گلو رسوبـــ شد . .

رسوب شد

چقد قشنگ بود.
صالی اینو ادامه بده. یه شعر بلندش ک....خیلی عاشقانه و جذاب بود.

خیلی ممنون بنظرت ادامه دادنش باعث نمیهش از عاشقانه بودنش کم بشه؟ سعی میکنم امیدوارم خوب شه و ازپسش بر بیام:)

همون نباشه بهتره
:|

:) ادم نباید با خودش لج کنه که نباشه بهتر نیست...

رفیقش کجاییی؟دقیقا کجایی؟

نمیدونم کجاست!!!

بانو صالحه هر وقت کتاب زدین به نظرم اسمشو همین بذارید ...(امشب پر از شعرم , کجایی تو ) خیلی قشنگ بود

:)) خیلی سپاس

به به..خییلی طولانی بود ...هر وقت میخونم خوابم میبره...کجایی تو ..کجایی تو !!!!

کلی حرف داره ها...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان