دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

عصیان

آسمان صـاف نشو...بغـض مرا عصـیان کن!!من که قدم به سر اشک نیامد؛ تو مرا باران کن...صالحه.نپ.ن: اگه آسمون یاری کنه اخر هفته به برکت اشوب بغض غزلش میکنم...پ.ن2:نیشابور از دیشب بغض کرده...شهرِ ابریِ گرفته یِ پاییزیِ من...
۰ موافق ۰ مخالف
تتابع اضافات پی نوشت دو چقد دلنشینه


+قشنگ بود

پی نوشت یک: هلاکشم....

:) خوبه خوشت اومد ممنوون

مصراع اولم که وااای.واااای...وااااای داره
مصراع دومم میتونست بهتر باشه.چون تو نواناییشو داری میگم

ممنون :)

ااووووف
چه شهردلبری!!!

:) خیلی

مصراع دومش راخواندن نتوانم

من ک قدم به سر اشک نیامد تو مرا باران کن

:)) عالی بود
نیشابور شهر جالبیه
اصن من تا اسمشو میشنوم
ناخوداگاه یاد حجره فیروزه تراشی میفتم :)
اونم در جوار خیام
نمیدونم جرا :دی
+
عکسش خیلییییییی خوشگله
خیلی
کصافد از کجا اوردیش

متشکر :) خیلی وقته نرفتم خیام... چ تصویر دلنشینی تو ذهنته:)) مرسی اینترنت

خیلی خوب بود عالی...شهر قدم اقا بغضش بباره شهر خود اقا میباره ... انشا الله بباره که خیلی هوس بارون کردیم

ممنون ان شاالله

تو مرا باران کن....
دیروز بارون شدم
خیلی قشنگ بود صالحه جانم

دو شبه رگبارم!! مچکر

بــه صبح پـاک نشابور، دل به دریا زن
برون ز خـانه شو، قصد سیر صحرا زن
جمـــال نیـــــم‌رُخ کوه و دشت را بنگر
صـــدای عجـز، بر آن صُنع عالم‌آارا زن

:) چ زیبا... من به شبگردی ساده تو خیابونشم راضیم چ برسه به کوه و دشت و فریاد...

شما نیشابوری هستی؟
والا ما که آسمونمون بغض مغض نداره
مستقیم میریم تو یخبندون
نامردا تعطیلم نمیکنن!
ولی چرا امسال یه روز تعطیلی داشتیم
چهارشنبه بود
کیف

عاره :)) خوش ب سعادتتون ما از سرما بمریم جنازمون ب مدرسه خاهد رفت

به به

عکسو شعرو ی فنجان کافی میکس

:) داری کافی میخوری؟؟ :)) نوش جونت

خوبی ؟؟گلکم؟؟؟

:))ممنون تو خوبی؟

خوبی ؟؟گلکم؟؟؟

تو خوبی؟چ میکنی؟

دو شبه رگباری؟؟؟ چرا؟

اسمان بار امانت نتوانست کشید... دیدم از پاییز بخاری ک بلند نمیشه من یکم رگبارزدم خجالت بکشه

نیشابور :)
هوای بارونی عالیه
عکس پست و شعر هم بسی ناز

:) یه چیز فراتر خیلی سپاس

وااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا
این خیلی قشنگه
همیشه میام دوباره میخونمش
خیلی پرمفهومها
اصلا از شعرات سیر نمیشم
صالحه خانوم خبر نداری یک شاعری شدم که نگو...
البته به پای شما که نمیرسم
همش رو مدیون شمام
راستی اون روز، ببخشید امتحان داشتم
مچیور شدم برم درسمو بخونم
امیدوارم ناراحت نشید

:)

وااااااااااااااااااااااااااااااااای خدا
این خیلی قشنگه
همیشه میام دوباره میخونمش
خیلی پرمفهومها
اصلا از شعرات سیر نمیشم
صالحه خانوم خبر نداری یک شاعری شدم که نگو...
البته به پای شما که نمیرسم
همش رو مدیون شمام
راستی اون روز، ببخشید امتحان داشتم
مچیور شدم برم درسمو بخونم
امیدوارم ناراحت نشید

لطف داری جانا:) تابستون بیاد باید شعراتو بذاری بخونم اینجوری نمیشه گفته باشم هاااا:دی این چ حرفیه جانای من خاهش میکنم عزیزم:) درساتو خوب بخون موفق باشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان