دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

اشک و فریاد

آسمان صاف شد و بغض مرا عصیان کرددید انگیزه ندارد که ببارد؛ مرا باران کردفال حافظ زدم و حضـرت حافظ هـم گفـت:«آسمان بار امانت نتوانست..»تو را بوران کردبغض ، آشوب شد و فتنه ی این شهر شدمموج و سرما زد و رگبارِ سخن طغیان کردشهـرمان مسـت شد و نالـه ی فریادِ مرامثل پژواک به پرواز درآورد و جهان لرزان کردناله ام زلزله شد...دست و تنم سست شدنددر خودم ریختم و  اشک مرا ویران کرد!آسمان صاف شد و جان زمین خیسم شد"اشک"و"فریاد"چه آسان دل من عریان کردصالحه.نپ.ن:آسمون صاف شد!! اما به قولش وفا کرد..."بارونم" کرد پر از رگبار "فریاد"
۰ موافق ۰ مخالف
سلام
بیت5 مصراع دوم عاقبت نمیخواد
بیت 6مصراع دوم دل من عریان کرد وزن بهتری به شعرت میده
ولی شعر نابی بود
معلومه روش فکر کردی و قت گذاشتی

و علیکم السلام:) بله:)اصلاح شد:) اره..خیلی ممنون تشکر :))

فوق العاده ، پرمحتوا و نغز

خیلی تشکر

عاشق بیت پنجم شدم

:)) ممنوون

اشک و فریاد چه اسان سر من عریان کرد
سر یعنی راز با کسره

سر با تشدید بعد اسان سخت میکنه خوندنو... دل بهتره:) ممنان

عالی بود
یعنی عالی بودا..!
بالاخره شما یه شعر خوب گفتی در حد بیت رهبری
فقط این آخرش چه آسان دل عریان کرد. دلم چطوره؟
بقیش محشره

متشکر در حد بیت رهبری؟؟ دل من بود "من" افتاده بود لطف دارید

گفتم سر من عریان کرد یعنی راز منو فاش کرد

دل راحتتر خونده نمیشه؟

بغض اشوب شد و فتنه ی این شهر شدم ...
خیلی زیبا ... کلی حال کردیم ...

:) متشکر

در خودم ریختم ....

:)

بح بح بسی کیف نمودیم :)

الهی شکر ک کیف کردی:) ممنون

اولش خوندنش یکم سخت بود (از نظر وزنی)
ولی معنیش و اخراش عالیییییییی بود
ب قول عاغ فئودار عالیییا
خسته نباشی

جدی؟ ممنون سلامت باشی جانا

پی نوشت بازم مث همیشه عالی
ناله ام زلزله شد دست و تنم سست شدند
در خودم ریختم و اشک مرا ویران کرد
عاشق این قسمت بودم

:)) مچکرر

این سبک شعرات خوبه ها :)
حیف که کم میگی

:) سپاس باید بیاد...ولی من سعیمو میکنم

یعنی مطمئنم به این پست. نظر داده بودم!

این شعرت هیچوقت یادم نمیره.

حال خوبی که بهم داذی هم یادم نمیره :)

این شعره برا خودم اما
کلی تلخه
کلی گسه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان