دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

رفتی

رفتی ؛ خدا احکام شرعی را دگرگون کرد...هر صبح و ظهر و مغربم را "شعر" واجب کردصالحه.نپ.ن:و آن مسافر تنها که تو باشی...پ.ن2:لطفا سلامت بازگرد ای رهروی تنها..اینجا کسی در انتظارت شعر میخواند...:)
۰ موافق ۰ مخالف
وای چ جالب
عکس پستو :))))

:))

عالیییییییییی

ممنون

اقای پدر منظورته؟؟

اره رفت کربلا

به اون فاطمه بی معرفت هم سلام برسون
بگو لیلا کلی دلش برات تنگ شده

:) بزرگیتو میرسونم

خیلیییییییییییییی قشنگ بود
به سلامتی برمیگردن ان شاءالله

ممنون ان شاالله همه مسافرا...

خوب اینکه دیگه ناراحتی نداره
ب سلامتی :)
بگو برا ما هم دعا کنن

منم میخاستم سلامت باشی اگه صوبت کردم باهاش موگویم

آن یار سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هرکجا هست خدایا به سلامت دارش

:) خدایا به سلامت دارش

کسی رفته عایا؟

اقای پدر:) رفت کربلا منم نبرد یه تعارفم نزد محض رضای خدا

شعر واجب!
قشنگ بود

عاره ولی من اول وقت شعر نمیگم وای بر من اگه شعرم قضا بشه!

به یارت گفتم پاشو بیا

اها!!

به یارت گفتم پاشو بیا....

ها!! یارم اقای پدر جانمه که رفته سفر:)

به یارت گفتم پاشو بیا....

یارمان به این زودی ها نمیعاید

به سلامتی خوش به حالشون ...
یه وقت قضا نشه شعر ها ... خیلی توصیف جالبی بود و عکس فوق العاده

سلامت باشید قسمت همه:)) :) ممنون

به سلامتی
ان شا الله سلامت باشن

سلامت باشید

انشاءالله ب سلامت برگردن
خوش ب سعادتشون

:)) ممنون عزیزم ان شا الله قسمت شما

وااااای خدایا چه عکســـــــی!!!

ان شاا... که همیشه سلامت باشن پدر جانتون.

:)) ممنون مهناز جون:) خانواده شمام

ممنونم.
انشاءالله باهم

:)) ان شــــــــــــاء الـــــــلــــــــــه

عاووووووووولی
:)))

:))) تشکر

تو مخت چیه صالی

چَرا انقد میبافی تخیلات پیچیده اذهان مارو

تو مخم فعلن خالیه خالیه!!! نمیبافم ک...

بعضی اوقات شعر لازم میشیم :)

واقعن..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان