دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گفتن ندارد!

ساده بگذر..باور کن...اهل دروغ نیستم-خوب میدانی-اما...بعضی بغض ها گفتن ندارد!صالحه.نپ.ن:همینجوری:)
۰ موافق ۰ مخالف
آخی...
صالحه جان یه شعر معذرت خواهی داری؟
یه شعر قشنگ
واسه یه دوست که بدجوری دلش رو شکستم
میخوام بهش هدیه بدم
میشه کمکم کنی؟

نه چیز خاصی ندارم.... بزن... "مرا ببخش"

همنیجوری عالی ...:)

متشکر:)

ساده بگذر....

نگذریم چ کنیم؟

بغض هزار و چند ساله ات گفتن ندارد ...

خیلی چیز ها گفتن ندارد

بیسیار بیسیار عالی
عکسشم باحاله...

:)) سپاس فاطمه عاشق ایناس

دقیقا
من نباید بگم
طرف باید خودش بفهمه...

ولی توقع زیادیه واقعن هر چند گفتنم نداره کاش بغضی نباشه

اوووووووووف قربون اون بغض نگفته این دخدرا که هیچوقتم هیشکی نفهمیده کی چی بوده

داداچ برو تو فاز جینگیلی جینگیلی
دلمون پوکید از پس لرزه های غمنامه هات
برو سمت فاز دوپس دوپس

خدا نکنه... مرسی کوروش:) مرسی که همیشه موج مثبت داری:))) چشوم میرم تو فاز دوپس دوپس بازم شراره همه رو دیونه کرده مامانش موهاشو عروسکی شونه کرده با این شروع کنم خوبه؟؟

شراره :دی

من چقدر با این اهنگه میخندم خیلی فانه

عجب در پاسخ به خودم : مش رجب
خب دیگه بغضو که نمیگن
بابا ما دلمون گرفته تو هم هغ=عی غمگین بگو
بریم تو فاز شاد خب خب :
شما خونتون مورچه داره
نه نداره نه نداره
انگاری داره
نه نداره نه نداره
پس چرا میلرزه تنم اتیش گرفته پیرهنم
کلا شعر چرتیه
اما خب متنش میخندونه

:)) شاعر میگه::رفتم پشت بوم قالی بتکونم قالی خاک نداش خودمو تکوندم پسر همسایه موهامو دیده رفده برا من روسری خریده وای ور پریده وای ورپریده!! اینم اهنگ فانیه واقعن

هاااااااا این خوبه دوپس دوپس

فسنقلی بخوووون بازم شراره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان