دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نردبام


تصویر مرتبط

یک نردبامِ چوبیِ بیرنگ میخواهم

تا از بلندای کبودِ این شبِ آشوب بگریزم..



صالحه.ن

پ.ن:شبای تنبل پاییز...بارون نمیزنه چرا؟
۰ موافق ۰ مخالف
پاییز هم خودش اینجاست ولی دلش در مسیر مشایه اربعین است

اه... شاید

بگریزی؟؟؟؟؟
نگریز!
حداقل میگریزی منم با خودت بگریزان!

عاری عاری نع نع میخام بگریزم اصرار ننمای!! بیا به گریزانمت

منم می خوام...

گیرم اومد خبرت میکنم:)

قهره احتمالن ...

من از اون قهر ترم

باهم بگریزیم...

از سر دیوار بپر پایین.

بدو...

من گریختم...

تو هم بگریز...


حالا به کجا؟

از خودت بود؟؟ وااییی خیلی دوس به هران کجا ک باشد به جز این سرا سرایم

حالا چرا بی رنگ
اصن من که از ارتفاع میترسم
بذار بحث رو عوض کنیم
:))))

انقدر رنگ دیدیم بسه دیگه.... :)) میگم اینجا هوا ابریه اونجا چطور

فازا ماذا

شبای بلند و تنبل پاییز حوصلمو سر برده!

ما رو هم صدا کنید بگریزیم ... اگه پیدا کردید

چشم:))

خخخخ
آره از خودم بود

بریم ی جا ک سرایت و سرایم نباشه.....

عافرین:)) برخیز دست و بالت که بسته نیس؟؟؟ چیزی که نبسته پایت؟؟؟

ببین من باید برم یکی بخوابونم زیر گوش این پایز که سه دور سرش بچرخه
بعد هم بگه غلط غلط بارون میاد
میخوای بریم بزنیمش ندا بده ( یه سوت ) بریم براش به هم ببافیمش

نع نزنش گناه دارع بیا اول باهاش صوبت کنیم اگه عادم نشد میریم هلیکوپتری میریم تو دهنش

مخصوصا که الان برف باریده تا کمرررررررر

واس ما ک فقد سووووووززززشههه لامصب چ سوزیم هست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان