دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

میدهی گوش به من؟

ای که در شهر هوای همه را  داری تو..یک نفر میل سخن کرده؛ هوایش داری؟صالحه.نپ.ن:غریبه ی دور!!نمیشه دوست نداشت ولی میشه باهات قهر کرد!! ازت قهرم!!! سعی کن از دلم دربیاری!!صالحه.ن: میدهی گوش به من...؟
۰ موافق ۰ مخالف
وبلاگ خوبی داری خسته نباشی
http://irsfe.in

ممنون سلامت باشی :|

ممنون از مطالب مفید وبلاگتون
خوشحال میشم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
انجام پروژه های برنامه نویسی و پروژه های دانشجویی برق و کامپیوتر و میکروکنترلر و مطلب و ارسال آن به تمام کشور
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk
ممنون از مطالب مفید وبلاگتون
خوشحال میشم به وبلاگ بنده هم سر بزنید
انجام پروژه های برنامه نویسی و پروژه های دانشجویی برق و کامپیوتر و میکروکنترلر و مطلب و ارسال آن به تمام کشور
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk

:| اللهم ارزقنی صبری

صالحه جزو بهترین شعرات بود

:)) ممنون لیلی جانم لطف داری

خیلی خوب بود!
کاش اینا میدونستند که یک نفر هم هوای سخنش هست :(

:) متشکر این نیز بگذرد

عالی بود
به منم سر بزن

ممنون

عالی بود، عالی ...
لذت بردم دخی طلا

:)) متشکرم خوشحالم که لذت بردی

واقعا آرام جانم کو ؟؟

والا من ک ندیدمش دیدمش دست و بالشو میبندم پستش میکنم براتون:))

خوب بود دیگه

چی خوب بود دیگه؟

می دانی خیلی خیلی به دلمان چسبید.

:) ای جان الهی شکر مچکرم

متشکرجات بابت لینک! :)

نه بابا! من پاش بیفته پرحرف ترین پرحرف دنیام! :))
هیچ نگران نباش! :))

منم بسیارررر خوشوقتم از آشنایی باهات! ;)

*آندرو (andro) هستم البته! :))

افتخاره:)) اهههه عاخ جون من اصن میمرم برا عادمای پر حرف بیشتر صوبت خاهیم کرد پس درعاینده:))) همچنین و همچنان دروستش کردم:)

یک کلمه ، فوقالعاده
اونروز از نمایشگاه کتاب برگشته بودم ، نگار پرسید چی خریدی؟ منم کتابو نشونش دادم(یغما گلرویی)یکم نگاش کرد گفت ب نظرت کتاب صالحه ازین جذاب تر نیس؟
تایید کردم:)

خیلی سپاس:) واییی مریم من فکر میکردم یغما زنه نع باو جوه همش وگرنه من کجا و کتاب و چاپ کجا؟؟ مورچه چیه کله پاچش باشه؟ هیشکیم نه و گلرویی!!!

لینک شدین :)

ممنون

واااااای

+یک نفر با تو هوای سخنش هست، هوایش داری؟

خیلی خوب
فقط کاش دوبار هوا رو نمیاوردی
چقد عکسشم دوس

:) متشکر

ااااااااااااااااام سلام

سلام

غریبه ی دور از کجا بدونه که غریبه ی دوره؟

بهش گفتم که غریبه شده و دور!!! فقط نگام کرد بعد به کسی که دوسش داشت گفتم به اونی که یه روزی دوستم داشت بگو... به حرفم گوش نمیده ازم دوره باهام غربیس!! باید از دلم دربیاره....

کیهههههههههه ؟؟!!


عسک بده جنازه تح.... نه خودشو تحویل بدم

:)) هیچکاری از هیچکس برنمیاد! خدا خودش...

هوایش داری یخورده احساس کردم زیاد بود وزنش خراب شد
ای که در شهر هوای هم را داری تو
یک نفر با تو هوای سخنش هست, کجایی
مثلا
البته چون میدونم دوس داری نقد بشی میگم :)

کجایی تنها هم کم داره حس میکنم.. "یکنفر میل سخن کرده هوایش داری؟؟" بیتر نی؟ خیلی ممنون ک نقد میکنی

ببین یه لحظه وایسا !
نه تو جیبم نیست جیبم سوراخ بوده :)
( پاسخ عسک )
باید ناز بخره ؟

:)) از دست عارام جان من!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان