دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

هنوز

هنوز منی ست در آینه...با همان موهای لخت روی شانه  که لبخند میزد...با صورتی سرخ و لب های ساکتهنوز منی هست...با همان چشم های سوختهتیره تر از همیشه...انگار؛تمام روشنی اش را باریده اندتیره....سرد...درشتو مالامال درد...هنوز منیستهر چند غم انگیز...هر چند سراسر درد...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چرا غم و درد؟؟
من ، موجودیتش ب زیبایی و شادی و وجود دیگرانه ...

:)) من ان من نیستم!!!

لبهای ساکت
عالی بود


حالا میوه ها رو ول کردی بادمجونو گرفتی

:) مچکر دیدم بقیه رو ندارم بادمجونم غنیمته:))

مشکل آینه این ست که فقظ ظاهر را نشان می دهد ..

کاش روزی بیاید آینه ای که درون را هم نشان دهد .. غم را نشان دهد ... درد را نشان دهد ...

شایدم خوبیش اینه... نمیدونی مگه خودت دردت چیه؟ بشینی جلوی اینه بازم درد ببینی ک چی؟؟ همون بهتر ک نباشه!!

چقدر بغض

:) میگذره

دلنشین و غمناک ...

:)

چه غمگین
والبته قشنگ

:) متشکر

مثل همیشه عالی
عین گل های قالی
:9

:))) مچکر

به به چه عالی
عین گل قالی

خیلی دوس دارم باقالی
کی میخاد بره بقالی

ولی بقالی که نداره باقالی
وااای ته دلم شد خالی

مودونوم ربطی نداره ولی اومد دیگه

من رفتم بقالی یادته قرار بود بیای پول نداشتم؟ خوش اومد:))

بسیار زیبا

ممنون

میگمت خعلی قشنگسا
دلمان اب گریدید که
بخند جانم بخنددددددد
اصلا روایت داریم صالحه نخنده کی بخنده ؟

ایجوووونم لهجههه ینی من روانیتم شیرینش اومد زیر دهنم انقدره دوسسسس :)) چشوم میخندم

ععععع هنو تو بقالی یادته
خووو میزدی به حسابم

عاری یادمه اتفاقا گفتم گف کوروش از خوباس برو حله

چرا انقدر غمناک عاخه؟

:))

I always emailed this web site post page to all my associates, as if like to read it then my links will too.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان