دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

سر من و شانه ی تو

همیشه حرف هاست که همه چیز را خراب میکند!!بیزارم از کلمات !!!میدانی؟اصلا بیا کلمات را رها کنیم...سرِ من و شانه ی توکارشان را بلدند...بگذار به حال خود باشند...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
سلام دوست عزیز

دوقلوهای دوساله مون، سارا و اسرا منتظرتن تا به وبسایتشون سر بزنی و اونو با نظرای خوبت پربار کنی
منتظریم

خاله های دوقلوی دوقلوها
...

نمیخام!

و سکوت تو جواب همه ی مسئله هاست

در دل تنگم گله هاست...

سلام
وبلاگ خوب و جالبی داری . مطالبش خیلی عالیه .
من هم وب سایت فروشگاهی دارم که اگر خواستی می تونی بیای و ببینی . خوشحال میشم نظرت را بدونم .
در ضمن اگر از کالایی خوشت اومد میتونی از کد تخفیفی که برای افرادی که اولین بار از سایت خرید کنند استفاده کنی . این تخفیف 20 درصده . این تخفیف تا 10 آذر 95 اعتبار داره .
( کد تخفیف: TNVQ3XWG)
آدرس سایت : http://4jkala.ir/

وعلکیم السلام :| نمیخام!نمیخام!نمیخام!!

مطالب خوبی دارید مرسی از وبلاگتون به ما هم سر بزنید دوست داشتید مارو با نام دانلود آهنگ جدید لینک کنید و لینک خودتون ارسال کنید مرسی

دوس ندارم

سرِ من و شانه ی تو
عالی و ناب

:) تشکر

با عاغا مرتضی موافقم :)

موافق جانم مچکر

آره واقعا چه نیازه به کلمه های مزاحم!!!

والا...

عاولی بود

خعلی ممنان

صالی وب لیلی چرا بسته است؟!!!!؟!؟

چون فک کرده یکی داره میخونش

سلام
گاهی شانه ها هم دیگر اثری ندارند وقتی بغض انقدر بوده است که دیگر نیازی به نوش داروی سهراب هم نیست.

سلام اهوم میفهمم...

من از سکوت متنفرم
اصلا باید با حرف ابراز علاقه کنم....

هر چیزی به موقعش خوبه... سکوت بعضی وقتا بده بعضی وقتا خوب حرف زدنم همینطور

سلام
من اپم
راسی
المادخت تو چه موضوعی با اقا مرتضی موافق هستن
الان رابطه من و الما مث رابطه ایران و عربستانه ...البته اون عربستانه.....خخخخخخ

سلام میام "عالی و ناب" رو موافقه به گمونم... حالا....

موافق شعرمی یا مخالف

موافقم

آآآآآآآآآآی گفتی آی گفتی

واقعا لپ کلام

این زبان همیشه سر سرخ میدهد برباد
نه این زبان سرخ همیشه سر سبز میدهد برباد

:))) مهم نیته... من به مصداق این مثل رسیدم:) دو سال پیش یکی اینو بهم گفت و خندیم و هزار بار بهش رسیدم!!

خیلی قشنگ بود
خیلی
اصن عین واقعیت بود

مچکر:) واس شما و ماریا جون؛)

بله منظورم عالی و ناب بود
من عربستانم؟؟
منننن عررربستاننمم؟؟
من؟؟
عربستان؟؟
دلتون میاد :/ :دی
ولی ب نظر من رابطمون مثه ایران و مثلن مالزیه :دی
میشه ن دوست بود ، ن دشمن :)

:)) نعع نیسسستیییییییی من تو مسائل خصوصی دو کشور دخالت نمیکنم:دی

امان از وقتی که از حرف زدنت پشیمون میشی

نچ...اصلا نمیخام به اون حس فکر کنم!!

صالحه تو سازمان مللی
مطمین هستم طرف عربستانو میگیری

میمیریم میمیریم ذلت نمیپذیریم حالا چرا شما ایران باشی اصن؟؟؟؟ کی گفده؟؟؟:دی

خب دیگه.همینطوری
اگه ناز کنی جا سازمان ملل بهت میگیم داعش
خخخخخخخخخ

بیا!!! کم مونده بود داعش بشم!!! الان برادرای فتا می ریزن!! شما بیشتر امریکایی ها با گزینه های روی میزش:دی (البته اعتراف میکنم میخاستم همون اول بگم درهر حال من پشت المام:دی)

خخخخ
خب پس تو داعشی
الما عربستان
منم جمهوری اسلامی ایران

داعش و اینهمه شعر بعیده!!!!!! بابا جمهوری اسلامی ایران!!! آمریکایی شما

صالحه خانم اگه یه خش به یکی از زایرای ما تو راه کربلا بیفته من از چشم تو و حمایتهای الما میبینم
حواستون باشه
مارا مدافعان حرم آفریده اند...خخخخ

من سکوت اختیار میکنم!

حرف ...
بعضی وقتا سکوت بهتر از حرف زدنه :(

اهوم:)

شرمنده اگه ناراحت شدین
حلال کن

!! بیخیال بابا داشتیم شوخی میکردیم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان