دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

حال دلبران شهرمان خوش نیست!

موهایش که خیلی وقت است با باد میرود!
و سالهاست از انقضای رژهای دلبرانه اش میگذرد...
حال دلبران شهرمان خوش نیست!
لاک های سرخ و صورتی خشک شده اند...
و زنــ دگی رو به مرگ است!!
آیا در این شهر؛
کسی مواظب موهای کوتاه شده ی زنانش هست؟
و هیچ دستی هنوز ؛
دست هایشان را میگیرد؟
هزار نگفته پشت خنده های زنان این دنیاست...
آیا کسی می شنود؟
حال دلبران شهرمان خوب نیست!
دخترکِ سالهای قبل...
چند هزار سال است خودت را فراموش کرده ای؟
کمی هم مراقب خودت باش...
کمی بیشتر به فکر خودت باش....






صالحه.ن

پ.ن:وقتی بخوای از "دلبرای بد حال این شهر" بگی...نگفته زیاده...
سه نقطه های بیشتری میخاد...
فقط؛زندگی بند نفس های این دلبرا ست که یادشون رفته از خودشون...
مواظب زندگی باشید
مواظب زنـ های اطرافتون باشید؛
مادر بودن؛زن بودن؛خیلی سخته...
خواهش میکنم مواظب روحشون باشدT_T

پ.ن:و من همچنان ادامه خواهم داد به درست «نــ» خوندنم:)ببخشید کم میام:)
۰ موافق ۰ مخالف
چه خوب مینویسی صالحه. . .
نمیره. . .هرکاری میکنم دیگه دستم به قلم نمیره....قلم باهام قهره. . .این ینی خدا باهام قهره:(

تچکر:) مجبورش کن مگه خدا دلش میاد با بندش قهر کنه؟ نه!امکان نداره

اوخییییییییییییییی

اوهوم فاطی چقذر خوندی؟

اگه بگم ستون اول درس یک باور میکنی

عاره باور میکنم من از عاخر شروع کردم هنو گیر درس سومم اصن منو تو هلاک میشیم با اینهمه درس خوندن بیا نکنیم اینکارو با خودمون


ینی خوشم میاد هر موقع بت میگم درس خوندی بم قوت قلب میدی

ما اینده سازان این مرز و بوم هستیم من رفتم خاهر درس بخونم هیچی بارم نی!! هر چی دیگه بود 10میشدم اینو نخونم میوفتم ینیاااا

باش برو
فقط برو ببین این قالبه خوبه یا اون مترسکه ؟؟؟؟

باچد فهلنی پس اودافظ

زبان خوندی
فارسی دری ک نخوندی اینجوری حرف میزنی

ببین من تا دیروز داشتم عربی میخوندم الان مخم پوکیده


صالیییییییییییییییییی من هیچی بلد نیستمممممممممم

میفهممت عزیزم در جریان گذاشتم ک سطح اطلاعتمو باهات

به به چه زیبا

خیلی قشنگ بیان کردی اوصاف زن بودنو

:)) ممنون خیلی چیزا تو کلم بود ولی واقعنی گفتنشون سخته...

این ده هزاربار، درمورد موی کوتاه ننویس عاقا ننویس

موهامو کوتا کردم... مردونگی خوش قدم گذاشتگی رو سرم خوش نشستی جای دخترونه های لخت و قهوه ایم ...

حرفــــــــِ دل :) عآلی جآنآ :)

:)عزیزم... ممنون...

نیستـــــ در شهر نگآری کهـ دلِ مآ ببرد . . .

مدیونی بگی ربط نداشتــــ . . . خو یهو بهـ ذهنمـ اومد گفتمـ بگمـ دیگهههههـ . . . شمآ شهرتون نگآر داره دل ببره؟!

خوش گفتی عزیزم:) هست ولی حالش خوش نی!

چ عاشقانه ی قشنگی :))
+
الان ی مادری جلو روم نشسته ک ...
داغونن شده ... و بچه هاش و سرو سامون داده...
مادرای ما ... عشقن ،عشقق

:)) یه چیزی فراتر از این حرفا... بنظرم تو واژه نمیگنجه... ینی همین ک میگی داغون میشن ولی بچه هاشونو سروسامون میدن

لایک داری هوارتا ...

ممنون نیکا جان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان