دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

حضرت جانا

خوشبختی چند قدم با من فاصله داره؟حضرت جانا:)باز هم شیر قهوه بنوش و شعرامو بخون...چشمات که روی واژه ها میشینه؛جون میگره قلم برای نوشتنجانای من...چقدرخوبه که هستی:)صالحه.نپ.ن:دلم تنگ شده بود برای نامه هات...بسی دلتنگ تر جانا جان:))پ.ن:حضرت جانا فرمودند که شیر قهوه ی داغ نوش جون میکردن در این هوای سرد؛ وهمزمان وب این حقیر رو هم چک:))
۰ موافق ۰ مخالف
اونکه حتمیه
بعلههههههههههه
بیشتر از اونم به قیافت نمیاد
عالیییییییییی

تشکر

ینی تو روح و روانتون فاطی و صالی

اومدم نظر بدم به پستت محو خوندن گپهای شما شدم
چقدم قربون صدقه هم میرید

میبینی؟ عشقه ک شره میکنه

woooooooooooow برای پستت

:)) تچکر

آفرین واااااقعا گل گفتی، تو این مدت تا یک کلمه از ذهنم عبور میکنه تمام کائنات به من علاقه مند میشن و هرکدوم به بهانه ای میان سراغ من!!!:|
اخرش میگم بابا نخواستم بنویسم نمینویسم ولم کنین عامو:|
با سلام و احترام
با تشکر از وبلاگ خوب شما ، در صورت تمایل از وب سایت شرکتی بینو ارائه دهنده مبلمان اداری و و پارتشین اداری دیدن فرمایید :

بینو انتخابی لوکس و نو

شرکت برنا یاور ویرا ارائه دهنده انحصاری محصولات مبلمان اداری ودکوراسیون داخلی با نام تجاری بینو باور دارد که می تواند زیبا ترین محصولات و دکوراسیون را برای محیط کار شما طراحی و تولید کند، بدین منظور با گردآوری مجموعه ای از بهترینهای مبلمان اداری ، صندلی اداری ،میز ادری، پارتیشن اداری و کانترهای اداری سعی در ارائه کارهای برتر و بی نظیر این صنعت دارد.

خوشحال میشویم از وب سایت ما دیدن کنید :

www.bayno-co.com

با تقدیم احترام
سلام
ببینم امتحان تموم شده؟؟

علیکم السلام:) نع بابا تا عاخر دی با پشتکار ادامه داره

خدا نگه داره

:)) تشکر فراوان

تو امانتی

:))

چهـ خوش استـ در فراقی همهـ عمر صبر کردن

بهـ امید آن کهـ روزی بهـ کفــ اوفتد وصآلی

خدا حفظتون کنهـ واسهـ همدیگهـ

:))ب امید انکه عیدی ب کف افتدم وصالی ممنون عزیز دلم

عع! همینطوری اومدم که دیدم اصن یعنی بچه م چقدر درس میخونه! :))

میگم بهش! :))

عاره اصن ازبس درس میخونم شهید نشم یوخ؟؟(تشویش) چی میگی بهش؟به کی میگی؟؟

صالییییییییییییییییی جوووووووووووونممممممممممممم
من هر کار کردم نشد
اپلود نمیشد اهنگم
تو برام درس میکنی؟؟؟؟؟؟؟
اسم اهنگش اینه"کالبیمین تک ساهی بینه"
مال "irem derici"
ترکیه اهنگش

باشه جانا جان عذامو درس کنم میفرستم کدشو برات

این که امانته دست خودش :)

عاها به جانا:)) باچه بوگو

سلام....

و علیکم السلام

برای من کار از تصور کردن گذشته
میدونی خیلی دیر شده

:(

خوب هستید ؟؟

ممنون شکر شما خوبید؟:)

صالحه منم نمیدونم جاناکیه؟!!!

حاجی قمی خودمونه دیگه آره؟!!


عاره دیگه

به بهبوی شیرینی و شام و اینا میاد..ما هم دعوتیم دیگه؟؟

نگید تو رو خدا الان همسرش میاد گیسامو میکنه(تشویش)

صالحه من یکی غریبه ام فقط؟جانا کیه؟؟؟:(

نه بوخودا فقط نگار میدونه جانا دخمر عمومه بابا

سلآمـ صآلحهـ جونمممممـ

خوووووووووبی؟!

امتحآنآتــ چطوره جآنآ؟!

سوالی داشتی ازمـ بپرس.

میتونی استآد صدامـ کنی

سلام عزیز دلم فدای تو مهربون:) تو خوبی؟ هعی!خوبه سلام میرسونه:) چشم استاااااااااااااااااااااااااااااااااددددددددددددددددد

سلام
اپ هستم با یه جمله و یه ترانه ی کوچولو
ولی پستای جدیدم تو راهه
شرمنده چن وقتی نبودم

سلام میام :)

عاطفه؟
تو هم ک کشتی خودتو با این حاجیت
+
خوش باشین :)

چیه مگه؟؟ جانای خودمه (بوخودا من هر لحظه در خوف اینم ک همسرش بیاد سرمو گوش تا گوش بکنه سیلامت باشی جونم:))

عکس نوشته جالب بود ... تو امانت منی دست خودت

منم خیلی دوس:))

ای وای خجالت دادین مارا حضرت عشق
بسی دلتنگ هم چنان
اینم خیلی خوب بود
ب امید انکه عیدی ب کف افتدم وصالی
ولی بابا در تلاش ه ک قبل عیدم بیایم
هرچند دفعه قبل نشد ببینمت
وااااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییییییی
فک کن دانشگاه قم قبول شی
چقد باحال میشه
ولی مامان تو هم مث مامان منه فک کنم
کلن نذاشت برم خارج شهر
ولی خب بیای خونه من
تا 7 شب تنهام
همیشه ی خدا

اختیار دارید جانا جان عاخه تعطیلی نی ک... ولی اگه بیعاییددهی وای من دفعه قبل چرا همش نبودم؟؟واقعن... مامان من نیگه اصن نمیخام بری دانشگاه ولی عاخه ب من میاد دختر حرف گوش کنی باشم الهی عزیزم... تا هف میام خونه تو از هف ب بعد میرم حرم میخابم

دیووووووونه
ما اتاق نداریم وگرنه نگهت می داشتم
میری خونه عمو حسین
ی کوچه فاصلس

اوه اوه فک کنننننن چقذره نزدیک و خوب!! زنعمو حسین عاخه چ گناهی کرده؟؟

Hi to all, since I am in fact eager of reading this web site's post to be updated on a
regular basis. It contains pleasant material.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان