دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

طوفان

خنده هایش اسیر طوفان شددختری که دلیل باران بودصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چه کوتاه و قشنگ و عمیق. . .
عالیه
من بهت افتخار میکنم :)

:)) ممنون^_^

خیلی خوب بود

:))ممنون

خخخخخ
حیف ک نمیشه وگرنه الان یه چی نیشابوری میگفتم
حیف نمیشه

راحت باش عشقم من ک تایید نمیکنم

یا خود خدا چجوری سروته شد این

نچ نچ نچ دوره عاخر و الزمون ک میگن همینه عاا

وحشتناک عالی بود

خیلی ممنونم

وااااااااااااو فوق العآده

خیلییی سپاس

چرا این عکسرو وارونه گذاشتی
دوساعته دارم لب تاپو وارونه مکنم...
کمرم شکست...

خاهش میکنم به لپ تابتون رحم کنید!!! من نگران افتادنش شدم!! حالا کمرتون چرا؟؟

باز نفهمیدم !!
منظور چیسته؟

مفهموم کلیش آشوب بودن حال و هوا و اب و هواس

داغان میشوم...

عزیز دلم~_~

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان