دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

پر مخاطب

پر مخاطب ترین شعری؛وقتی که حرف بودنت میشه...واژه ها رو از خودت پر کنتا که حال شاعرا خوب شه:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
چه دفتره خوشکله:)

اوره:)

چقدر خوشجله منم موخام

عزیزم:))

خیلی زیبا بوووووود

خیلی تشکر:)

این عکس پست واقعی هست؟
ببین منم میخوام
سیب قرمز بدجورررر تو چشمه

خب مسلما واقعی هست!!! (البته از نت گرفتم محض یاداوری) ووییی نگوووو دلم خاس دوست جانمان برای تولدمان بهمان سیب سرخ کادو داد:)

دلمان مخاطب شعر بودن خواست

لیلی وقتی ک پاک میکنی خط چشمت را دیوار های این شب سنگین را درهم شکسته...اه ک بیداد میکنی . . . لیلی...با من بودن خوب است من میسرایمت:)) دو تیکه از شعر نصرت رحمانی یکی از فانتزیامه این شعر رو برات بخونم ب عاغاتون بگو بعد ها بجا من اینکارو بکنه

بچهـ هآ منو میگهـ منو میگهـ

سلام جانانم خوبی؟

دلمان شاد شد صالحه جانمان

قربان دلتان بانو جان

حال شاعرا خوب شه
یا یه شاعر؟

حال شاعرا چند شاعر در من است... که از تو مینوسید و خسته نمیشود! (چن روزه شعر نگفتم حالم خراب شده چرت و پرت میگم حرف میزنم فعلام میاد اول جمله خدا بخیر کنه!!)

خخخخخ
جالب بود
چه عاشقانه ... ایولا بانو لذت بردیم

:)) ممنون

:) قشنگ

:) تشکر

بزنین به افتخار شاعرا
:)

دست و جیغ و هورااااا

بح بح شاعر به تو میگوئن ( اصفهانی بخونش من نمی دونستم چطوری بنویسمش :| )

عی وای شرمنده میفرمایید بانو ما نیمچه شاعرم نیستیم!

عکسرو چه نازه

:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان