دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

گام هایت هوای عصیان دارد

من قدم های رفتنت را میشناسم!به هر حال؛ هر چه نباشد ؛سالهاست بدرقه ات کرده امگام هایت هوای عصیان دارد!انگار اینبار برنمیگردی!!صالحه.نپ.ن:عکس نوشت...چادرش و انگشترش دوس
۰ موافق ۰ مخالف
کم پیدا شدیا!!!!
البته همه جا هسدی، فقط پیش من نیسدی

اومدم اپ نبودی

چی چی رو برنمیگردی؟؟؟
همچین میزنم ...الله اکبر

عاروم باش عاروم به اعصابت مسلط باش جانای من بقول پسته گفتی:همون بهتر بره!!

ولی چشم هایت تمنای ماندن دارد

اگه چشمهایش تمنای ماندن داشت نمیرفت! والا!!

عصیان گام ها بر تمنای چشم ها غلبه داره

اگه تمنای چشم ها از قلب باشه عصیان گام رو خاموش میکنه! پس حتمن نیست!!

به کجا چنین شتابان

به هر آنکجا که باشه به جز این سرا سرایش!! لابد دیگه

ســــــــلااااام خیلی خوشحال شدم کامنت اتو دیدم ... خوشحالم که پسندیدی ... مطالب من هر چی که باشه به پای پست های تو نمیرسه که هم زیباست هم هنر خودته ... واقعا آفرین داره

سلام خانوم:) اختیار داری بانو جان ب من لطف داری:))

صالی منم رمز اون پست فاطی رو میخوام

بگذار بگذریم...

چمدان دست تو و اشک ب چشمان من است
این غم انگیز ترین حالت غمگین شدن است
+
درست دیده نمیشه هیچ کدوم :(
+
مرسی بابت عکس

:) خاهش


www.iAlexa.ir

افزایش Bazdid سایت شما واقعی

www.iAlexa.ir
ســـــــلام مهربون

لینک شدی با افتخار

ممنوتم تو هم لینکی

خیلی دلنشین و زیبا بود لایک

ممنونم

همهـ چی عآلی همـ شعر همـ تصویر همهـ خودتـــــ :)

بینهایت تشکر

نزدیک بودی برت از اون انگشترها درس میکردم

عزیز مهربون من ممنونتم

ولی من چادرش ندوس ولی شعرشو خیلی دوووووس

:)) تچکر

چشت کجاهارو که نمیبینیه

اتفاقا من نسبت ب بقیه دخترا اصن ریز بین نیستما!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان