دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یحیی یمیت

یٌحیی-یٌمیت شنیده اید آقا؟؟تفسیر شاعرانه ترش خنده ی شماستصالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
عالی بود ..

:)) ممنونم

فوق العاده
امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشند.
به تازگی کتابی با موضوع خاطرات خودگفته رهبر خریدم اگه وقت شد بخش‌هاییش رو تو وبلاگ میذارم.

ممنون :)ان شا الله:) اسم کتاب چیه؟ حتمن اینکارو بکنید:)

معرکه بود لایک. خدا سایه شونو بالا سر ملتمون نگه داره

تشکر آمین:))

افرین

ممنون

لبخنـــد تـــو خلصآـــهـ خوبـــی هآستـــــ

لختــــی بخنــــد خنـــده گـــل زیبآستـــــ . . .

+ فوق العآده صآلحهـ جآِن دل :)

بیمار خنده های توام...بیشتر بخند:)) ممنون مریم عزیزم ممنون

معرررررررررکه
چقدر دوس دارم این بشر رو

ممنونننن جاعن دقیقااا کدوم بشرررررر؟؟

سید علی جانم

بشر عاخه؟؟؟لیلی؟؟؟ (بیار گوشتو:عشقه)

اسم کتاب هست "حضرت یار" از مجموعه یاران ناب.
اتفاقا هفته قبل از مشهد شما خریدم، کتابفروشی داخل حرم، کنار کتابخونه... 7500 تومن!!

حضرت یار:) چ اسم قشنگی داره مشهد ک فک نکنم حالا حالاها بریم ولی فک میکنم نیشابور هم پیدا کنم:) ممنون

تو هم گوشتو بیار
خیلییییییییییییی
جانم به فدایت
:)

عی جان

وااای خدایا چه قشنگ

سپاس

چقدرررررر جالب بود...

ممنونم

صالی یمیت این شعرتو بردار
یه جوریه
من اینجوری دارم تفسیر میکنم ک انگار نوشتی خنده های شما مرگ و زندگیست
ای جان جان جان جانم :)
اقای مهربونی ها :)
اصن عشقه عشقققق

عزیزممم خییییلییی

انشا الله ظهور اقا لبخند رهبر و .... اخ چی میشه انشا الله ظهور نزدیک باشه ....

ان شا الله:))

وای وای صااااااالیییییییییی صااااااااااااااالیییییییییییییییییی
صاااااااااااااالییییییییییییییی صالحه...صالحه...صالحه

الان میگی مرض!

خیییییییییییلی قشنگ بود

یحیی یمیت!

جان جان...


بااجازه انتشار میدم وب هام.

چیههههه؟؟؟ (نع خدایی چیههه واکنشمه) ممنانم قربونت برم:)) باعث افتخاره

پ چرا من انقد ک شما ها میگین ، دوسش ندارم ؟؟ !

چون هر کس نظر متفاوتی داره:))

احسنتم!
طیب الله انفسکم!

متشکر

چ عکس قشنگی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان