دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

یهودا

مسیحِ منی و من چو یهودا ؛به بوسه تسلیم میکنم تمامت راهوای خیانت گرفته سرِمن ؛ نصیب صلیب میشود تنم آخر...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
یا خدا
خاک بر سر شیطان رجیم
استغفار کن خواهرم
سیگارم نکش
حجابتم رعایت کن

اسخفرالله!! خدای توبه توبه تسبیحم و کجا گذاشتم؟؟

اخیی چ قشنگ !!
عکسش تکراریه ولی دوسداشتنی
+
پیرو صوحبتای دوست عزیزم ، لیلی جان
اشغالارم ساعت نه بزار دم در
+
رمز؟

:))تچکر عاره اسماعیل گذاشته بود چشوم میام وبت

یاد دیالوگ فیلم مصائب مسیح افتادم!!
یهودا... آیا با بوسه‌ای پسر انسان را تسلیم می‌کنی؟

دقیقا اشاره داشت به همین ممنون

مهر کربلا بدم خدمتتون
منم وارد رمزشون بشم

تسبیح کربلا ندارید؟؟:دی میام وبتون

من نشستم بروی می بخری برگردی
ترسم این است مسلمان شده باشی جایی
مهدی فرجی

:) چقذره دوسش دارم

حالا چرا خیانت ؟؟

اینکه از شدت عشق معشوق رو با بوسه ای تسلیم کنی خیانته هم ب خودت هم ب اون ...

لایک ...

عکسش هم فوق العاده است

خیلی ممنون :))

سلام.
.
.
.
.
.

سلام :)

چه قشششنگ:)
صالحه منم رمز میخوام

ممنون ایمیل میکنم ولی علان نمیتونم فردا باشع؟

باچه

علان برات فرستادم

بسیار زیبا خصوصا عکس

خیلی ممنون :)

عالی ...

صالی میخونم پستاتو
ولی جوابم نمیاد
یوخ فک نکن نخونده میرم نه اصلا

ممنون خخ نع بابا راحت باش:))

خوشگله بسی
دوست داشتم :))))

ممنون عزیز دلم

چه عکس قشنگی چه شعر قشنگ تری :)

خیلی تشکر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان