دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دفتر شعرمو نبر خونت

دفتر شعرمو نبر خونت که اتاقت صدای گریه میگیرهدختری توی شعرامه...که یه عمره اسیر طوفانهوا نکن دفترم رو تو خونت ؛کل آشوب شهر توی دفترمهنگرانم که خونتو این سیلتا ته دنیا با خودش ببرهدفتر شعرمو نبر خونتشاعرانه هام فقط دردهاینهمه واژه هر وقت لازم بودتو ته این گلو رسوب کردهجای اینکه بشه مرهم درددردی رو درد هام اضاف کردهدفتر شعرمو نبر خونتشعرامو نخون که می میریدختری که توی شعرامهمثل پاییز خودکشی کرده!!صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
صالحه... رویا پردازی در حد فوق العاده زیباست
ولی من تو موزون کردن بندها توقع بیشتری ازت دارم
عآلیه

ممنون سعیم رو بیشتر میکنم

دختری کهـ توی شعرامهـ

مثل پآییز خودکشی کرده !!!

عجبــــــ تعبیری !!!

من دفتر شعرتو میخوامـ میشهـ واسمـ پستـــ کنی ؟!

تشکر نع نمیشه اتاقت صدای گریه میگیره یکی از دوستام گیر س پیچ داده بود من میخام دفتر شعرتو ببرم بابا بیخیاااللل !!!نععع الا و لله ک من دفترتو میخام کچلم کرد ینی

چی رو هذیون نمیگی...خخخخخ

تا ته میخوندید پاسخ میگرفتید:

وب متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنید خیلی ممنون

ممنون

هرچی دلخت میخواد ببر گیتار و با خودت نبر
مدیونی اگه با صدای خود شماعی زاده نخونی

خل

جالب بود
باهاش ور بری وزنشو میتونی درست کنی
دفترتم مال خودت
من خودم دفتر دارم
مالذتو رو نمی برم

ممنون فردا حتمن دوباره میخونم و سعیمو میکنم باچه دهانم را دوختی

کل آشوب شهر تو دفترمه ....
بسی زیبا ااااااا

خیلی ممنون

سلام صالحه جان
تبریک بتو و قلم با ا حساست بسیار زیبا می نویسی چند تایی از شعر هاتو وقت کردم خوندم عالی بود
موفق باشی نازنین

سلام:) خیلی ممنون لطف دارید:) شماهم

عالی بود و عکسش هم زیبا

تشکر چشات زیبا میبینه:)

زیبا بود
به ما هم سر بزنید

ممنون حتمن

عالیییییییییییییییییییییییییییییییی

ممنون

صااااااااالحه شعر نوشتم :)
راسی سلام

عااااخخخ جووون منم میخام سلام ب روی ماهت:))

سلام
من خودم طوفان آشوبم!
من مثل خود آشوب
...

سلام امون از اینهمه اشوب! ...

ممنون از وبلاگ خوبتون.
-----------------
ارسال شده توسط ربات ارسال نظر Yo Blog Spammer
yospammer.tk

خواهش میکنم:دی

ممنون از حضور سبز و گرمتون بانوی شاعره

:) ممنون از شما ک اومدی:) خوشحالم کردی

بیا بگیرش دفتر شعرتوووو

خسیس حالا خواستیم یکم مطالعه کنیما

:دی عاخه من ک میدونم شعر دوس نداری!! بیخود ب من خسیس نگو!!

سلام :)
خوبی ؟؟؟
چه زیبا !
البته یه خورده وزنش مشکل داره بعضی از کلمات انگار نمیان بهم
ولی خوشگله :)
حالا ما یه بار ازت دفترتو خواستیما :|
رفتی پاشدی شعر گفتی ؟؟
خب میگفتی نمیدم اینکارا چیه :|||

سلااام عزیزز دل خوبییی؟؟؟وبت چیشده؟؟؟:(( ممنون:) کجاهاش؟بگو تا درست کنم تا بیکارم:) (درسم ک الحمدالله نمیخونم) عی بابا عاغا اصن غلط کردم دفتر شعرمو ببر خونت مال تو تموم این شعرا... بذار اونو روبرو آیینت کنار عطر و ادکلنت بذا بوی تو رو بگیره شعر نذا طوفان بباره تو این شهر (دیگه همینجوری همینجوری شد..)

چه دفتر شعر غمگینیه ینی از این شعر شاد ها و بو خدایی ها که میگین توش نیس ...اگه هست بدین من ببر خونمون ...:)

:)) روزجمعه ها از اون شعرایی که میگید پیدا میشه توش:)

سلام عزیز
خوبی؟

سلام جانا ممنون تو خوبی؟

دفتر شعر دوس
+


+
راستیییییی
نگار گف بم کلی خندیدین
خو یادم رف دیگه[سوت بلبلی]
باز خوبه مثه اوندفه نبود
ب هر حال ببشخید

افنر ممنان نخندم چ کنم خاهر؟؟ برو گمشو اوندفعه رو یاداوری نکن هنوزم دلم بهم میپیچه یادش میوفتم!!! فدا سرت عزیز دل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان