دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

به آن بدی...

از بغض هایِ پر غمِ شب ها که بگذریم
دنیا به آن بَدی که به ما گفته اند نیست!




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
نیست؟
کاش بغضای نصفه شب نبود

یه روز میاد ک نباشه!

ماییم و دو خط بغض و کمی دلنگرانی
دنیا نه به آن تلخی ایام جوانیست!
اینم یهویی!

خیلی عالی بود:)) خیلی زیاد...

بهـ نظر من کهـ دنیآ نآمرد تر از اونیکهـ مآ فکر میکنیمـ :(

بغض شبـــــــ . . . :(

نمدونم!

آره خب… .

:))

شایدم هست...

نمدونم؟!شاید

میام بهتون سرمیزنم عزیزم
دل منم تنگ میشه

:(( مواظب خودت باش

عالی نبود که صالحه
الکی چرا تشویق میکنی گل دختر
مگه بچه ام من!

چرا عزیز دل خیلی هم عالی بود واقعن عالیاااا اعتماد داشته باش ب خودت

اعتماد بنفس یا اعتماد به سقف؟؟؟

نه عزیزم اعتماد بنفس و اعتماد بسقف نیست! واقعیته:))

و همچنین دلتنگی های دم غروب

اینم هست...خیلی...

منم که فکر می کنم می بینم نیست
اینو حتما تو لیست چاپی ها بذار

خوبه:) ؛) متشکر


(من راحت میتونم با این استیکرا ،
حرفمو بزنم
تو هم میفهمی دیگه ؟؟ :))

:)) ممنون جانای من بعله:))

من اینجاها یه کامنت گذاشتم..یعنی نزاشتم..ولی گذاشتمنزاشتم..انگار گذاشتم..شاید هم نزاشتم...

نه گذاشتید:) نبودم الان تایید کردم

سلامی دوباره

تا اینجا خوندم اینو بیشتر از همه پسند کردم

سلام خیلی ممنون

I for all time emailed this webpage post page to all my contacts,
since if like to read it then my contacts will too.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان