دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

باران گرفته...

لبریزِ اشک گشته دوباره بغضِ خدا...باران گرفته شهرِ مه گرفته یِ من!صالحه.نپ.ن:آه از نفس پاک تو و صبح نشابور...امروز صبح بالاخره یکم بارون زد؛الحمدالله!
۰ موافق ۰ مخالف
خوشا به حالتون پس!

واس شما

سپاس خدای را...

:)

پیش ب سوی تو..

نه؟؟نهههههه؟؟؟ وااایییی واقعا؟ وااااااااااااااییییی جااانااااای مننننن

بآرون . . .

بآرونو خیلی دوس ^ـ^

اینجآ کهـ بآرون نمیزنهـ :(

+ پس هوا دو نفرس

عاری عاری ان شا الله اونجا هم بیاد:)) نع دسته جمعیه

یذره حس کردم طرز خوندنشو نمیدونم! آهنگ کلام و وزن شعر

+من دلم بارون میخواد:)

نمدونم چطوری میتونم بگم؟! ان شا الله

خوش به حالت

ان شا الله واس شما

اخی چقدر خووووب :)

:)))

سپاس از حضور دوباره شما بانوی شاعره
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه اگه خواستی منو با اسم جدیدترین سریال کره ای در کره کده لینک کن بعد خبر بده تا لینکت کنم مرسی

سلام تمایلی ندارم

به جز عفوت به کسی امید ندارم. . .
خدایا. . .
خدایا. . .

:)) یا حبیب من لا حبیب له

خیلی ناراحتم
مامان دوستم فوت شده
خیلی ناراحتشم:'( خدایا خودت بهشون صبر بده

وای خدای من خدا رحمتش کنه! خدا بهش صبر بده

پ ن هم از خودت بود ؟ قشنگ بود

نه اهنگ ماه و ماهی اه از نفس پاک تو و صبح نشابور از چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار فیروزه و الماس به افاق بپاشی...

نچ نچ نچ
بی احساس هوای بارونی نم نم دسته جمعیه؟
تو با این طرز فکر چطوری "از دست میرود..." رو سرودی؟

خو چیه؟ نه پ دو نفرس؟! مگه با گورخرم برم بیرون والا!!! این عشقول بازیا رو بذارید هر وخ یکی بود والا

آه از نفس پاک تو و ...

:))

خیلی عکس قشنگ بود :)
شعرم عالیه :)
ماه و ماهی :)
اصفهانم اون هفته کمی بارون زد

خیلی سپاس فراوان

:)))
+
دیشب با چن تا نیشابوری اشنا شدم
ینی شیرازی بودن ، خیلیم اصیل بودن ، ولی مثه اینکه چن سالی میشه نیشابور زندگی میکنن
خیلیی عشق بودن
من نیشابوریا رو دوس دارم

عی جونم شیرازی نیشابوری قروبن دل مهربونت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان