دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

آرامم

و هنوزهم من؛زیر این بارش گسترده ی درد آرامم...صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
آرامش قبل از طوفان؟؟؟؟

امیدوارم این نباشه

مثل اینکه اینجا فشار اتمسفر ، از جنس درد است. . .sunny
فرقی نمیکند پاسکال یا جیوه! درد واحد ندارد. . .sunny

چ غم ناک طور

بارش گسترده درد
تعبیر قشنگیه
و آرامش قشنگتر

خیلی متشکر

منفجر نشی .....

بقول دوستم ...it's possible

بی نقص

خیلی متشکر

چقدررر غم داره این متن...

:))

چه خوب که آرامه......
هعی...
قشنگ بود.منو یاد یکی از شخصیت های ی رمانی که خونده بودم مینداخت

:)) کی؟چ رمانی؟

:)
ارامم :)
خیلیم خوب :)

:)) متچکر

وهنوزهم من...
این طوری فک کنم بهتر باشه!

وهنوزهم من...
این طوری فک کنم بهتر باشه!

باچه نگار جووووونممممممم

آنید تو رمان باورم کن

نخوندم :دی

ای جااان
چ خوب ست کردی عکسو باش
یا متنو با عکس :دی
ب هر حال خیلیییی ترکیب قشنگیه
+
چرا انید ،پاییز؟؟

واقعا؟؟ خیلی ممنان و ممنون پاییز..

و چَرا ؟؟!!!

صالی تو خوب بودی چرا اینطوری شدی

الانم خوبم به جون خودم بابا اینکارا چیه؟؟

زیبا

ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان