دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

از دست میرود...

مست از نگاهِ یارم و درگیرِ تلخی اشاز مزه ی لبت رسان از دست میروم!صالحه.نپ.ن:خدا شاهده همینجوری
۰ موافق ۰ مخالف
یا قمر بنی هاشم
از دست رفت دختر مردم
تنفس مصنوعی بدم؟؟؟؟
میان این شلوغی ها دلم یک بوسه میخواهد
تمارض کن به غش کردن تنفس مصنوعی ات بامن

من شهید شدم!

چه عکس نازی
ک چه شعر نازتری. . .
اصلا دل و دماغ ندارم. . .وگرنه کلی اذیتت میکردم

خیلی متشکر:)) چرا دل و دماغ نداری؟؟!!!

اپم تشریف بیارید...
اپم تشریف بیارید

حتما

بازار این شهر از نقل لبت رو به کسادیست

بیچاره شده حاجی قناد و شریکان ...

عاخی چ قشنگ:)

صالی میدونستی آهنگ وبت خیلی عشقه

ممنونم عزیز دلم

اپم تشریف بیارید...
چشم و دلم روشن!
تو کی این کاره بودی که من خبر نداشتم؟!

کدوم کاره؟ سوت سوت


باز رفتی مشد
چشم من و باباتو دور دیدی؟؟؟

عامدم بابا!! رفته بودم سید مهرسام رو ببینم

سلام :)
خیلی وقت بود نیومده بودم شعراتو نقد کنم :دی
مصرع اول عالی بود ، مصرع دوم حس میکنم به جای "از" اولی باید یه چیز دیگه ای باشه
ب برسان هم زیادیه :)

سلام علیکم:)) این چطوریه؟ جانا رسان ز مزه ی لب کز دست میروم

ای بیشووووووووووور
سید پیدا کردی؟؟؟؟
چاله داره
مال منننننننن
اون پی نوشت بیشتر شک بر انگیزه
هااای کارگاه گجت کجایی؟!
به به
دیگه چ خبر صالحه خانم؟

اصن میاد به من این حرفا؟؟؟؟ خبر خوشی سلامتی شما خوبید؟

:)
یار و اینا....

از این حرفا

ای بی حیا :|
عکس :)
بسی خوشگل :)

چرا؟:( ممنونن:))

:دی
اولی بهتر بود
همون رسان رو فقط درست کن
از مزه لبت رسان از دست میروم

بیا اومدم ابروشو درس کنم چششم کور کردم! ممنون

بلی با این متنه انگاری که بهت خیلی هم میاد!!!
دیگه چه خبر...که رفته بودی مشهد کی و ببینی؟!

سید مهرسام مورد اوکازیونیه فقط مگه بدوه به من برسه همین شیش روز پیش بدنیا اومد:دی

واااااااااااااااااااااااااای
خدا نکشتت صالی
بگو بذارنش تو زودپز، تو هم برو تو فریزر!!!

مرسی از پیشنهاد خوبت حتما حتما!!

من نفهههمیدممم باز

الما :دی شراب سرخ(که طرفدار زیادی هم داره و نابه) خیلی تلخه برای از بین رفتن تلخیش مزه میذارن کنارش حالا میگم از نگاه تلخت مست شدم مزه ی لبت رو برسون که از شدت تلخی نمیرم (نگا تو رو خدا چه چیزایی رو مجبور میکنی شفاف کنم!!! برو ز گهواره دانش بجوی اصن)

به به ... صالحه خانوم ما شیطون میشود


زیبا بود

دی سپاس

اره ارواح خیکت
شوخیدما

میدونم:))

(ببخشید اخه نکه من بچه ی خوبیم () ، اطلاعاتی درباره ی تاخی شراب و مزش نداشتم
ولی اینجور ک تو گفتی ،
خیلییییی خوشگله
دمت جیز
+
من احساس میکنم با داییم موافقم

حالا نکه من ی چند صد سالیا شراب خور قهاریم؟؟؟ ممنون جانا


زهرا مشکوک میشود

یه ارزو هم که دارممم دیگه هیچچچییییی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان