دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

تو نام دیگر بارانی

تو نام دیگر بارانی...که نم-نمک ، شهر را  خودت پر می کنی:)عشق؛تفسیر مشترک جهان از توست!بخواهی یا نه...رگبار هم که میزنی؛دوست داشتی هستی:)صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
هوا سرد است
پنجره را ببند
خودم برایت میبارم...

عی جان عزیزم لطفا خنده

خیلی قشنگ بود عزیزم

ممنون جانا

عشق درد مشترک همه ماست

درد مشترک؟!

قشنگ بود :)

ممنون

جالب بود.
ومن چقدر این شعر مولانا رو دوست دارم و این بیتش رو:
بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود
داغ تو دارد این دلم جای دگر نمی شود...

عشقه...عشق

خیلی خوب بود...

ممنون

میدانستم

عافرین

آخ! عکس
آخ! شعر
آی قبلم...

مواظب خودت باش جانا ؛)

عکس :)
خیلی قشنگ عزیزدلم

خیلی ممنون جانای من

فوق العاده بود ....


نام دیگر باران تعبیر بسیار زیباییه

متشکرم:))

به به عکس
عالی بود

خیلی ممنونم

به به

:)) تشکر

Hi there, just became aware of your blog through Google, and found that it's really informative.
I am going to watch out for brussels. I'll appreciate
if you continue this in future. Numerous people will
be benefited from your writing. Cheers!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان