دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

همین دو سه خط

همین دو سه خط خاطره بماندکه شبی...
نیمه شبی...
شاید؛
از من خیس باران شوی!




صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
راستش برای این پست فقط دلم میخواد بگم که خیلی حس برانگیز بود
همین

عاخی:) خیلی متشکر

وااای صالحه عکسات منو کشت...

عزیزم:) خدانکنه

عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی

متشکر

راستی من وبمو تازه درست کردم ممنون میشم بیای نظرتو راجب پستام بگی مرسیییی

حتماا:)

همه رویاهای ما میتواند به واقعیت تبدیل شود..
اگر جرات دنبال کردنشان را داشته باشیم..
♥♥♥♥♥
وب زیبایی داری.موفق باشی
www.tools.takgem.ir
آخی...شعر و عکس عالی

خعلی زیاد متچکر

چ عکس خیلی دلبری !
متن نیز هم

بنظرم عکسش خیلی دوست داشتنیه:)) خیلی متشکر عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان