دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

دشت بکر عشق

دست های تودشت بکر عشق بود:)





صالحه.ن
۰ موافق ۰ مخالف
لابد لاکاش هم آسمونه

:دی

بابا قالب وبلاگ
کشتی ما رو کع!
:))))

ممنون

دست های تو دشت بکر عشق بود!
اومدن توش ساختمون ساختن!
:|

ب گمونم...

چ آهنگ قشنگی

ممنون

به به به بههههههههههههههه
چ قالبییییی
+
خوبی؟؟؟؟
چ خبر

ممنون

صالی انفدر خرابکار کردم
انفدر سوتی دادم
از نیما گفتم از مرتضی گفتم از لیلی و صادق گفتم
ریدمممممممممممممممممممممممم
+
جلو داوود ابروم رفت
تو امپوله ترامادول داشته با دوز 100
گیج شدم انفدر چرت و پرت گفتم
قبلی رو تایید نکن
جیغ جیغ صالی سلام.
به به پست جدید

:)سلام

بهههله
+
اهنگت چیه؟
برام پلی نمیشه
بگو خودم برم بگوشم

قطعش کردم امد بهار جانها ای شاخ تر برقص آ چاووشی شنیدی حتما

اهاان ، اره قشنگه :)

:)) اهوم

بالاخره اینو که میتونم معافق نباشم که!
نخیرم!
دست که چسبید به دست، حد عشق رو میبره تو محاسبات دیفرانسیل!

دشت بکر عشق نیست ینی؟؟

به نظرم دقت بیشتری برای ترکیب ها بکنی بهتر باشه. اگه بکر رو از ترکیب «دشت بکر عشق» حذف کنیم، میشه دشت عشق، خب منظورت چی میتونسته باشه از این، نمیتونم تحلیلش کنم. بعد «بکر» توصیف گر «دشت عشق» میشه، خب دو نکته هست اول اینکه چقدر بکر بودن (چون داری استفاده میکنی) اهمیت داره اینجا و دوم اینکه چقدر معنا میده. البته من بعنوان خواننده باید درگیر پیدا کردن معنی بشم، این درسته. همچنین ممکنه از فهم من بالاتر باشه که در اینصورت نقد من چیزی شبیه به یک چرند بی انصافانه میشه D:
حالا خودت یه توضیحی میشه بدی، پیلیز ^_^

اول دشت عشق...دشت کف دستاشه که سرشار از عشقه:) و بکر بودن بنظر من مهمه!(البته فرق داره نظرا) چون زیبایی دشت ب بکر بودنشه! و دوم اگه بکر نباشه بنظرم عشق زیاد عشق نمیشه!! دشت بکر عشق ینی یههه دشت بزررررگ دست نخورده و پاک از عشق! من این توضیحا که میدم ممکنه تو باخوندنش بگی شاید بشه یه معنی دیگه هم برداشت بکنم یا حتی قبول نکنی حرفای منو... قشنگی واژه ها رو من تو همین میبینم که هرکس قشنگترین معنی ذهنشو میتونه برداشت کنه:)

یه موقعی که تحت تاثیر مکتب ادبی قدیم بودم منم تا حدی با این ایده همراه بودم که هرکس تعبیر خودشو داشته باشه و این که یه تعبیر دقیق نداشته باشه خودش زیبا بخشه...
الان دیگه اینو نمیپذیرم.

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان