دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

غسل میت

مرا جوری ببوس
که وقتی لبهایت را برداشتی
غسل میت کنی!






صاد.ن

پ.ن:نیستم
۰ موافق ۰ مخالف
خواهرم اینجا خونواده نشسته
رعایت کن

چیزی نگفتم کع

عااااااااالیییییی

ممنون

اوه اوه... خب؟ دیگه چی؟

هیچی سلامتی رهبر:)

عالیه..................

خیلی ممنون

اصن عالی ^.^

لطف دارید

سلااااااااااام دخترگل خوووبی؟؟؟
اینجاااا رو ببین چه خشکل شده:)
واااای این مدت نمیشد کامنت بزارم الان مرورگرم عوض کردم دیگه از کروم میام و در خدمتم:)البته چن روزه هم سرنزدم عیده و خونه شلوغ پلوغ:)
پستا مثل همیشه عااااالیه

سلااام:)) خوش اومدی جات خالی بود:) خوشحالم ک اومدی

صالی؟؟؟؟
خوبی؟؟؟
کجایی؟؟؟
ببخشید زنگ نمیزنم حالم خوب نیس
ینی تا میام یکم از جام بلند بشم شب شده
سال نوت مبااااااارک ان شالله امسال برات پر از اتفاقای قشنگ یهویی باشه:)
و به کلی آرزوی خوب و قشنگت برسی

بححححح بححححح باد امد و بوی عنبر اورد سلام خانوم:) حال و احوال؟سال نوتوام مبااارک:) ممنون:) برای توهم...

هی هم میگه چیزی نگفتم که!!!!
خخ

+آهنگ وب مبارک... فقط یکذره داغان است! صدا را قطع نمودندم....

خو راس میگم دیه!! :))

صالحه
چچه خبره
خیلی جوگیر شدی
کجا با این عجله

:| چیزی نگفتم کع!

ای دل ریش مرا با لب تو حق نمک ....

... :)

چ قشنگ !
جوگیر چیه عاغا مرتضی
عشقولانه بود دیگه :دی
+
سلام
خوبی عزیز جان ؟؟ :))
دلتنگتم ،
همینطور فاطمه،
اما وقت نمیکنم بیام نت :/
ب درسامم نمیرسم:/
اصن خیلی یللی تللی میکنم :/
راه حل بده !
+
صالحه :)
فردا (ایشالا) میایم نیشابور
ادرس نمیدی؟؟

ممنون سلام جانا... شکر تو خوبی؟ عزیزجانم منم بیخی تعطیلی رو خوش بگذرون! چ طوریاس؟ ب سلامتی ان شا الله چرا میدم:)

صالیییییییییییییی
چرا هیچی نمیگی
برا چی ب الما میگی با کمپوت بیاد
خواهش میکنم جوالمو لده نگرانم

چی بگم؟ همینجوری گفتم!

تو پست های قبلی گردنت نازک بود
منم هیچی نگفتم
بیا اینجا گردنت از درخت سکویا قطور تر شده
پا شو زیر شلواریتو بردا
پاشو بریم بازداشتگاه
؛)

نچ نچ نچ بالاخزه ما هم بازداشگاهی شدیم چن بار گفتن ننویسم از اینا بذا برم زیر شلواری راه راه عاغا بزرگمو ور دارم میام

قبل دو خابی؟
ما تالارمون جای چارراه عدالت بود !
صالحع، من حلیم نیشابوری دوست
خیلی خوش گذشت بمون :))
رفتیم ابشار درود. زیپ لاینم سوار شدم:دی
+
صالحه؟
چرا با کمپوت؟؟
خوب استی تو؟

عاره عاااا مهر رفته بودید من عاشق اون کوچه روبرویی عدالتم... حلیم نیشابوری هم تو رو دوس الهی شکر پس حسابی ترکوندی ایوول عا خوبم همینجوری گفتم بابا!! با دسته گل بیا خو (ولی من خودم حاجی دارم عا)

من برعکسشو پایه ام ^_^

استغفرالله!!!

یعنی یه بوس هم دزدکی خدا و بزرگترا کارش به استغفار باس بکشه؟ ای بالا @_@

؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان