دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

معنی رفتن

تو می روی که معنی رفتن عوض شود!






صالحه.ن

پ.ن: ارزش معنوی دارد!
پ.ن2:می روی ! نه آنچنان که حرکت کنی..انگار در سکون میروی!و یا حتی انگار رفتنت رو ب من آمدن است!
۰ موافق ۰ مخالف
برای یک بار برای همیشه D: تکلیف تو رو با من روشن کن بینیم این چنگزی کی بیده #_#

من که میگم زیادن تو ها!!! مثن این تو با چنکیز فرق داره!! یا با اون که ندارمش که دست در کمرم بیاندازه!!! حتی با اون که باید از سکوت دربارش بگم!!!! حالا اگه واقعا درگیر شدی میتونم واست شرح بدم کیه و چیه و چراست؟

اون دست تو کمریه که مساله داره عصن !_!
خو آره شرح بدی که خع.لی دمت گرم باااووو ^_^

منظورم عشق معنوی و ب پروردگار بود:دی توی این شعر ابجی خانوممه که داره میره خونه خودش امشب:) میره اما بیشتر جا باز میکنه تو دل هممون...بیشتر تر تر میره تو دل:) بغضم گرف:)

واعی چه عکس خاصی. چ ناااز
شعر هم بسی خوشگل. بع بع

خیلی خیلی ممنون:)

عه! آج.بی عروس شد =) تبریک =)
چه جالبناک #_#
خو بقیه توها رو هم کم کم کم کم رو کن ^_^

هوم:( ممنون:)) اندک اندک چشم

صالحه ی عزیزم خواهرخانومیت خوشبخت بشه الهی:)
وهمچین تو؛تولدت مبارک:-)
اوه من ازمدتها هی به خودم یادآوری میکنم که عیدمبعث تولدصالحه جانمه:)
داشت یادم میرفت بیام بهت تبریک بگم
عزیزدلم؛خیلی زیادعزیزی

ممنون نگااارررم ی دنیا ممنون اصن یادم نبود تازه دیروز تولد امیرعلی ام بود:دی میدوستمت خوشگلم دست گلت درد نکنه مهربوووون من

رفت
معنی رفتن رو برام عوض کرد

:"( با خوشی رفت یا غم؟

خوشبخت بشه خاهر خانومت انشالله :))
+
تولدتم مبارک ...این نگار کله ی منم خورد از بس گفت مبعث تولد قمری صالیه، مبعث تولد قمری صالیه
حالا بیا بغل عمو

ممنون جانا:)) مرسییی

آره واقعن!
کچل کردم مریمه بدبختو!

خخخ خوب کردی

مگه رفتن معنی داره که عوض بشه؟

معنی نداره:|؟

از این چترها میخام
:|
معنی رفتن خیلی وقته عوض شده

منم از اون ریسه ها میخام:)

شوخی کردم آبجی زیاد درگیر کامنتام نشو...

فهمیدم:))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان