دیوانه

خدا همیشه به دیوانه ها حواسش هست

نیمه ی روز مبادا

همه ی آدمها کسی را درونشان دارند.
یکنفر ،که انگار گذاشتند کنار ، 
برای "روز مبادا"...!
که شاید کسی از بین این همه پیدایش کند!
بگردید درون آدم های اطرافتان ؛
و "آدم روز مبادایش" را بیاورید بیرون...
خوب بگردید و نیمه ی دوست داشتنی درونشان ،
که از ترس این همه ناکس مخفی اش کردند پیدا کنید
اما...
خدا را...خدا را...
"آدم روز مبادا"ی هیچ کس را از او نگیرید!
که یکباره ؛
آدم شاد و پرسروصدای دیروزساکت میشود،
غمگین میشود،
آشوب میشود!
بگردید نیمه ی بکر آدم های اطرافتان را پیدا کنید.
تا بچشید معنی عشق را
و اگر پیدایش کردید خوب مواظبش باشید
که ترک میخورد...
میشکند...
می میرد!









صالحه.ن

پ.ن:مشکوکم به آدم های اطرافم...همه متهم به قتل...کسی نیمه ی روز مبادای مرا کشته
بعدا نوشت:واسه مشکلی ک بخش نظرا داره ازتون عذر خواهی میکنم..نمیدونم چیکار میتونم بکنم!که امر واجبی داشتید از سمت راست منوی اصلی، صفحه تماس با ما رو انتخاب کنید در خدمتم:)
۰ موافق ۰ مخالف
اوه اوه اوه! قتل مجازکی و ذهنیانه ‎:-S
بهرحال،
باس دنبال انگیزه قتل بگردی ‎:|‎

انگیزه رو خوب گفتی!

هی گفتم قالب ایراد داره، گفتم یا نگفتم ‎:D

با عوض کردن قالب هم درس نشد:/ سر ناسازگاری برداشته

چقدر خوب گفتی.

مرسی بانوجان:)

قالب نو مبارک ....

گاهی نیمه روز مبادا لازم نیست در کنار آدم یا مثلا در جیب بغلش باشد . فقط کافیست باشد ... نفسش کافیست ... وجودش کافیست ... در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست رو ازین رو شاعر فرموده ... پس اگر گشتی چیزی پیدا نکردی به دید اتهام ننگر

ممنون:) منطق جالبی بود اما منظورم کسی غیر خودت نبود...منظورم یه تیکه از وجود خودت؛ تو خودت بود! حالا اگه این تیکه روزای مبادا گم بشه؛ حق دارم به دید اتهام نگا کنم: اول به خودم و بعد بقیه.... اینطور نیست؟

راز زندگی این است که
بفهمیم
هر روز
یک معجزه است
شما همین یک زندگی را دارید
دیگرهرگز متولد نخواهید شد
پس تا میتوانی زندگی را زندگی کن

بسیار زیبا
ممنون از حضورتون

ممنون از شما

اوه اوه کی میره این همه راهووو
ارسااااال دیدگاه

بابا وب ترکون قالب متغیر

چه خبر خوبی


ببخشید دیر به دیر میام ...
کلا حس وب نیس

عععععععع (مدل نون با کچلیک ) من ربات نیستم

:)) مرسی شما خوبی؟ حق داری والا...اصن فضا داغونه!! ؛)

چجوری پیداش کنم؟
این ادم روز مبادا میتونه الانم وجود داشته باشه،عایا؟
+
چرا اینجوری شده وبت ؟
دیگه حس خوب نمیده
نمیخام :(((

عاره وجود داره خودمم ازش خوشم نمیاد دلم نمیاد بنویسم اصن...

ینی واقعا نمیشه مثه قبل شه؟
تو ک مثه فاطی نبودی، میشد کامنت داد همونجوریم ک

واسه قسمت نظرا و من ربات نیستم میگی؟بستگی به نظر"مدیران میهن بلاگ" ( :/ ) داره شما ک باگوشی میای میتونی نظر بدی وگرنه بقیه با همین قالبمم نمیتونن نظر بدن:/

عکسسسس
متن
؛)))))
همه متهم به قتل اند...

همه...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
«دیوانه بودن همیشه بد نیست
میتوانی دقیقا وسط نقطه ی انجماد بایستی
و سرت از فکری شیرین گرم سوختن باشد:)»

این طبع که من دارم با عقل نیامیزد....

آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان